PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak powinno być ?

  • 1. Data: 2003-02-24 11:53:27
    Temat: jak powinno być ?
    Od: "{ Magda }" <mw@nospam_police.pl>

    Witam

    Namawiam mojego szefa aby mnie zwolnił,
    aby mogła iść na bezrobocie. (nie płaci i mam go dość)

    jak powinno wyglądać świadectwo ?
    jakie paragrafy może wpisać pracodawca ?
    a jakie nie (porozumienie stron nie wchodzi w grę)

    Muszę pilnować swojego szefa :)

    {Magda}

  • 2. Data: 2003-02-24 13:09:14
    Temat: Re: jak powinno być ?
    Od: s...@p...onet.pl

    > Witam
    >
    > Jak " kochany " szef nie płaci Ci wynagrodzenia i chcesz się zwolnić to masz
    pełne prawo do rozwiązania umowy o pracę bez wypowiedzenia na podst. art 55
    par.1 prim kp.Całkiem inną sprawą jest odzyskanie należnego wynagrodzenia.
    Od nowego roku obowiązują nowe wzory świadectw pracy, Rozporządzenie Ministra
    Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 15 maja 1996 r. w sprawie szczegółowej treści
    świadectwa pracy oraz sposobu i trybu jego wydawania i prostowania
    (Dz. U. Nr 60 z 30 maja z 1996 r., poz. 282 oraz
    Dz. U. Nr 214 z 17 grudnia 2002 r., poz. 1809) Patrz Dz.U z 2002 r tam też jest
    wzór świadectwa i opis jak go wypełniać.Pozdrawiam