PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaki biznes z 10 tys zl ?

  • 11. Data: 2003-06-29 17:13:00
    Temat: Re: Jaki biznes z 10 tys zl ?
    Od: "MW" <m...@o...pl>

    > graj u buka...np stawiasz 10 tys ze odra jutro przegra w intertoto i jesli
    tak
    > sie stanie to juz masz 20....zeby odniesc sukces w biznesie trzeba
    > ryzykowac...:)
    > pozdr

    no i jak powiedzialem, odra przegrala, przelicznik na to ze przegraja byl
    2.2, cyli grajac u internetowego buka za 10 tys mialbys juz 22 tys....ja
    zagralem niestety tylko za 100 zl...
    pozdrawiam

  • 12. Data: 2003-06-30 05:01:24
    Od: "FiOrEk" <f...@p...fm>

    > Czy ma ktos jakis pomysl co mozna zrobic z ok 10 tys. w duzym miescie
    > wojewodzkim, brak lokalu. Czy da sie z tego rozpoczac jakis biznes? Ktos
    > zaczynal podobnie? Co polecacie zeby na poczatku nie wtopic wszystkiego. W
    > tym miescie jest juz chyba wszystko i nie wiem co wymyslic nowego,
    zwlaszcza
    > ze kapital nie zbyt wielki.
    > Wszelkie sugestie mile widziane, prosze piszcie jak najwiecej, z gory

    Szczerze? liczy sie pomysl. Nie jedni z mniejszym kapitalme otwarli firmy,
    na ktorych teraz zarabiaja kasy. Dobry pomysl to polowa sukcesu i watpie,
    aby ktos CI go podal...;) Od tego sa ludzie, ktorym trzeba zaplacic....:)

  • 13. Data: 2003-06-30 15:51:44
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Brak lawiny sugestii - sugeruje, ze za te pieniadze w duzym miescie
    > wojewodzkim nic sie nie da zrobic, zwlaszcza ze "w tym miescie jest juz
    chyba
    > wszystko".
    > Chyba, ze jest sie nie lada drapieznikiem i sie kogos wygryzie :)

    Moze wymienisz srodki produkcji niezbedne do czegokolwiek - i podsumujemy co
    z tego sie da za 10 kilo kupic.
    Jak dozbierasz do 100 000 to mozemy jakis maly sklepik zaproponowac
    Wojtek

  • 14. Data: 2003-06-30 18:28:22
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Jun 2003 17:18:56 +0200, Luk wrote:

    A co powiecie na fajki? Obslugiwalem jako przedstawiciel handlowy punkty
    detaliczne i jak ktos mial sklep/kiosk z tanszymi fajkami niz inni to byly
    u niego kolejki jak za komuny :)

    --
    Tobi
    [-] email: t...@p...onet.pl --- Gadu-Gadu: 414964 [|] |. |

  • 15. Data: 2003-07-04 17:32:21
    Od: "Zbigniew Nowacki" <z...@W...o2.pl>

    > Czy ma ktos jakis pomysl co mozna zrobic z ok 10 tys. w duzym miescie
    > wojewodzkim, brak lokalu. Czy da sie z tego rozpoczac jakis biznes? Ktos
    > zaczynal podobnie? Co polecacie zeby na poczatku nie wtopic wszystkiego. W

    Był kiedyś taki konkurs. Dokładnie te warunki. Wygrał koleś, który
    zaplanował zakup notebooka i korepetycje z obsługi komputera, informatyki,
    ew. obsługa informatyczna firm później.
    No ale czasy się zzmieniaiją.

  • 16. Data: 2003-07-07 00:13:13
    Od: c...@p...com