PracaGrupypl.praca.dyskusje › nawet 6.000 tyś miesięcznie. oczekujemy tylko poważnych zapytań

  • 1. Data: 2009-04-11 12:17:54
    Temat: nawet 6.000 tyś miesięcznie. oczekujemy tylko poważnych zapytań
    Od: p...@o...pl

    poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail aby sprostać
    dynamicznemu wzrostowi.
    zarobisz miesięcznie 5.000 i więcej. Wyslij e-maila: p...@o...pl

  • 2. Data: 2009-04-11 12:48:07
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 11 Apr 2009 05:17:54 -0700 (PDT), p...@o...pl wrote:

    >poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail aby sprostać
    >dynamicznemu wzrostowi.
    >zarobisz miesięcznie 5.000 i więcej. Wyslij e-maila: p...@o...pl

    Ech. Ryba się kurczy w miarę opowiadania. W tytule obiecywałeś sześć
    milionów, w treści zrobiło się pięć tysięcy, więc w praktyce pewnie
    cztery złote.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 3. Data: 2009-04-11 13:58:21
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Maciej Bojko wrote:

    > Ech. Ryba się kurczy w miarę opowiadania. W tytule obiecywałeś sześć
    > milionów, w treści zrobiło się pięć tysięcy, więc w praktyce pewnie
    > cztery złote.

    35zł miesięcznie przez 12 miesięcy - zapłacić ;)

    Lemat
    easyISP jest spam-friendly - utrzymuje stronę www notorycznemu spamerowi
    polandexport

  • 4. Data: 2009-04-11 15:29:56
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    p...@o...pl pisze:
    > poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail aby sprostać
    > dynamicznemu wzrostowi.
    > zarobisz miesięcznie 5.000 i więcej. Wyslij e-maila: p...@o...pl

    Globalny kryzys, ludzie są zwalniany z pracy a tu u nich dynamiczny
    wzrost któremu nie są w stanie podołać :P

    Jak trzeba mieć nap****ne w głowie żeby pisać takie bzdury? :)

  • 5. Data: 2009-04-11 16:17:30
    Od: leszek <s...@g...pl>

    Rynek spamu wzrasta i my wraz z nim ?

  • 6. Data: 2009-04-12 11:46:10
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    p...@o...pl pisze:
    > poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail aby sprostać
    > dynamicznemu wzrostowi.
    > zarobisz miesięcznie 5.000 i więcej. Wyslij e-maila: p...@o...pl

    Wcześniej już zgłaszałem swoja ofertę ale nie otrzymałem odpowiedzi. :(
    Może teraz się uda: ;)
    Piszę się na tą pracę od ręki. Poproszę o zaliczkę w wysokości 1500,00
    zł akonto rozpoczęcia pracy.
    Numer konta podam niezwłocznie.
    Michał ;)

  • 7. Data: 2009-04-13 08:00:24
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    Mecenas pisze:

> [...]
    > Może teraz się uda: ;)
    > Piszę się na tą pracę od ręki. Poproszę o zaliczkę w wysokości 1500,00

    Bądź konsekwentny i nie schodź z ceny bo inaczej rynek tej pracy
    zepsujesz - poproś o "1.500 tyś" zaliczki :P

  • 8. Data: 2009-04-14 07:19:54
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    sieciowy groszek pisze:

    > Bądź konsekwentny i nie schodź z ceny bo inaczej rynek tej pracy
    > zepsujesz - poproś o "1.500 tyś" zaliczki :P
    Uwaga korekta.
    Poproszę o 1.500 tyś. złotych. Może byc równowartość w euro. ;)
    Do "sieciowy groszek":
    Twoje milczenie oznacza przyjecie mojej oferty i powstanie roszczenia o
    wypłatę.
    Czekam 14 dni i po tym okresie smaruję pozew w trybie upominawczym do
    sądu grodzkiego. :)

  • 9. Data: 2009-04-14 09:00:10
    Od: venioo <v...@p...fm>

    sieciowy groszek pisze:
    > Jak trzeba mieć nap****ne w głowie żeby pisać takie bzdury? :)

    a jak trzeba miec nap...ne zeby w te bzdury uwierzyc? :)

    --
    venioo

  • 10. Data: 2009-04-14 09:02:29
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Mecenas pisze:

> [...]
    > wypłatę.
    > Czekam 14 dni i po tym okresie smaruję pozew w trybie upominawczym do

    Najpierw naucz sie czytac ze zrozumieniem, jesli nie, to chociaz patrz
    komu odpisujesz. A pozniej walcz w sadach. Bo przy takim poziomie
    zrozumienia wypowiedzi, to kariery Ci nie wroze...
    --
    venioo