PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobocie

  • 1. Data: 2009-04-08 16:34:28
    Temat: bezrobocie
    Od: "Zbigniew" <z...@g...com>

    Mam propozycję jak pozbyć się problemu bezrobocia. Skoro nie da się nic
    zrobić żeby ludzie dostali pracę (niektórzy nie mogą dostać i kilka lat,
    często z powodu dyskryminacji bo jest: Żydem, kolorowy, gej, innowierca,
    karany, homoseksualista, po czterdziestce), to niech rząd udostępni takim
    ludziom bezpłatnie cyjanek. Na wniosek, będzie on mógł być wydany również
    krewnym zależnym w linii prostej z dotacją przez państwo 30%.
    Komu się ten pomysł nie podoba niech się przygotuje na Wiosnę Ludów - masowe
    nacieranie na sklepy w celu przywłaszczenia towarów. Nadchodzące miesiące
    zaostrzą sytuację społeczną więc róbcie zapasy żywności.
    --
    Gry dla bezrobotnych
    http://gry-planszowe.waw.pl

  • 2. Data: 2009-04-08 18:00:36
    Temat: Re: bezrobocie
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    Zbigniew napisał(a):

> [...]
    > masowe nacieranie na sklepy w celu przywłaszczenia towarów.
    > Nadchodzące miesiące zaostrzą sytuację społeczną więc róbcie zapasy

    A ile kosztuje dawka śmiertelna?
    Może Ci coś dorzucę...

    Mariano Italiano

  • 3. Data: 2009-04-08 18:51:34
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbigniew" <z...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > nacieranie na sklepy w celu przywłaszczenia towarów. Nadchodzące miesiące
    > zaostrzą sytuację społeczną więc róbcie zapasy żywności.

    Powinieneś już złożyć podanie aby się nie spóźnić!
    Mam nadzieje że zdajesz sobie sprawę że 10% jest zawsze 10%
    bez względu na wielkość Narodu?

    Józek

  • 4. Data: 2009-04-09 06:34:44
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Zbigniew wrote:
> [...]
    > często z powodu dyskryminacji bo jest: Żydem, kolorowy, gej, innowierca,
    > karany, homoseksualista, po czterdziestce), to niech rząd udostępni
    Sa tak beznadziejni, ze bez pomocy panstwa nie sa w stanie zrobic tak
    prostej czynnosci jak wyszukac na google jak to zrobic a potem sie zabic.

  • 5. Data: 2009-04-20 18:45:52
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik Zbigniew napisał:
    (...)
    > --
    > Gry dla bezrobotnych
    > http://gry-planszowe.waw.pl

    "Nie udało się nawiązać połączenia
    Firefox nie może nawiązać połączenia z serwerem gry-planszowe.waw.pl.

    Pomimo że adres witryny wydaje się prawidłowy, przeglądarka nie była w
    stanie nawiązać połączenia.

    * Witryna jest tymczasowo niedostępna? Jeśli tak, spróbuj ponownie
    później.
    * Nie możesz przeglądać również innych witryn? Jeśli tak, sprawdź,
    czy połączenie z siecią funkcjonuje prawidłowo.
    * Czy Twój komputer lub sieć jest chroniona przez zaporę sieciową
    lub serwer proxy? Ich nieprawidłowa konfiguracja może powodować problemy
    z przeglądaniem witryn internetowych."

  • 6. Data: 2009-04-20 19:29:38
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Andrzej pisze:

    > "Nie udało się nawiązać połączenia
    > Firefox nie może nawiązać połączenia z serwerem gry-planszowe.waw.pl.

    To nie to przypadkiem?
    http://www.gry-planszowe.pl/

    Z tym "waw" to nawet IE nie otwiera.

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-04-21 07:31:40
    Od: s...@v...pl

> [...]
    > nacieranie na sklepy w celu przywłaszczenia towarów. Nadchodzące miesiące
    > zaostrzą sytuację społeczną więc róbcie zapasy żywności.

    Jak sie jest w sytuacji bez wyjścia i nie ma się pracy to najlepiej jest
    zacząć kraść.

    Uda się, i nas nie złapią? bedziemy bogaci.

    Nie uda się, złapią nas? w więzieniu mamy zapewniony wikt i opierunek.

  • 8. Data: 2009-04-22 13:34:56
    Od: "Zbigniew" <z...@g...com>

    U mnie działa