PracaGrupypl.praca.dyskusje › wspólpraca,praca-dobry pomysł

  • 1. Data: 2006-03-01 09:39:48
    Temat: wspólpraca,praca-dobry pomysł
    Od: "Lolo Bolek" <z...@N...gazeta.pl>

    Opracowałem, przy wykorzystaniu kilku programów fajną metodę prezentacji
    róznego rodzaju towarów np. :mebli ,kominków, lamp, mieszkań.
    Można ta metodą zrobić wizytówki animowane, znaki graficzne i inne .
    To przykład tych rozwiązań i zastosowań:
    http://www.wiz3d.republika.pl/
    http://www.mieszkanie1000.republika.pl/
    szukam osób chętnych do współpracy, pracy lub takich którzy chcą wykorzystać
    ten pomysł dla siebie. Mogą to być graficy 3d,webmasterzy (na pewno można
    poprawić jakość tych stron) lub osoby które chciałyby zająć się sprawami
    organizacyjnymi związanymi z tym przedsięwzięciem albo maja pomysły w jaki
    jeszcze sposób można to wykorzystać.
    Osoby zainteresowane współpraca proszę o kontakt na meila
    p...@w...pl
    lub 0 510 487 594

  • 2. Data: 2006-03-01 10:43:29
    Temat: Re: wspólpraca,praca-dobry pomysł
    Od: "RT" <r...@N...alanex.net>

    Użytkownik "Lolo Bolek" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeszcze sposób można to wykorzystać.
    > Osoby zainteresowane współpraca proszę o kontakt na meila

    Niestety nie sądzę żeby to mogło się "przyjąć" po pierwsze wymaga
    instalowania ręcznie dodatkowych pluginów po drugie można to samo wykonać
    korzystając z popularniejszego flasha lub javy.
    Do tego "pokazówka" z pierwszego linka nie bardzo chce działać (nie
    dociekałem dlaczego).

    --
    www.pracuj.net.pl Praca, oferty pracy - Internetowy Serwis Pracy
    www.e-inzynier.pl - Baza CV - Internetowa Baza Inżynierów

  • 3. Data: 2006-03-01 11:57:24
    Od: "Lolo Bolek" <z...@g...pl>

    druga strona otwiera się po prostu w nowym oknie
    sa celowo zrobione inaczej
    zeby zobaczyc animacje z pierwszego linku trzeba zapisac na dysku i pózniej
    mozna kliknąc uruchom animacje +każenie i masz obórót wizytówki
    ewet ruch szafy w dzrwiach którym mona sterowac
    tego nie zrobisz we flashu

    podobnie ze zmiana kolorów kazdego obiektu
    mozna zmieniac kolory posczególnych elementów
    to jest do wykorzystania np w aranzacji wnetrz
    tego tez nie zrobisz w innych programach

    a odnosnie pluginów
    ktos kto robi np kominki czy meble
    instaluje raz i pózniej moze na kompie pokazac klientóm ze wszystkich stron
    dowolny element

  • 4. Data: 2006-03-03 10:12:38
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Lolo Bolek wrote:

> [...]
    > jeszcze sposób można to wykorzystać.
    > Osoby zainteresowane współpraca proszę o kontakt na meila

    Wymaga ściągnięcia i zainstalowania dodatkowego programu - odpada. Od
    biedy mogłoby ujść gdyby to był plugin do przeglądarki pobierany
    automatycznie (tak jak pluginy firefoxa). Ale to i tak jest zły pomysł
    ze względu na to że już istnieją inne, popularniejsze możliwości.
    Chociażby java, flash, vrml.

  • 5. Data: 2006-03-04 07:17:41
    Od: "Lolo Bolek" <z...@g...pl>

    Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl> napisał(a):

> [...]
    > automatycznie (tak jak pluginy firefoxa). Ale to i tak jest zły pomysł
    > ze względu na to że już istnieją inne, popularniejsze możliwości.
    przeciez np.vrml równez wymaga zainstalowania pluginu i tez nie automatycznie
    inna zaletą o2c jest mozliwośc zamiany textur w obiektach
    co daje mozliwośc zmian kolrów np w przypadku aranzacji wnetrz,zmiany
    kolorow mebli itp
    o2c ma swoje zalety