PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak znalezc prace w Warszawie???? PILNE

  • 1. Data: 2004-08-22 20:51:34
    Temat: Jak znalezc prace w Warszawie???? PILNE
    Od: "Marek" <m...@p...wp.pl>

    Wlasnie ukonczylem studia
    i od jakiegos czasu poszukuje bezskutecznie
    pracy w Warszawie
    Poradzcie jak najszybciej cos znalezc???

  • 2. Data: 2004-08-22 21:26:45
    Temat: Re: Jak znalezc prace w Warszawie???? PILNE
    Od: ALGI <a...@B...aster.pl>

    Dnia Sun, 22 Aug 2004 22:51:34 +0200, "Marek" <m...@p...wp.pl>
    napisał(a):

    >Wlasnie ukonczylem studia
    >i od jakiegos czasu poszukuje bezskutecznie
    >pracy w Warszawie
    >Poradzcie jak najszybciej cos znalezc???

    Ogólnie darować sobie ogłoszenia gdzie firmy wrzucają puste hasła

    "młodych, ambitnych, kreatywnych"
    + wymagania z kosmosu

    a oferują

    "pracę w młodym dynamicznym zespole"
    "szanse rozwoju"
    "ciekawą pracę"

    I inne puste hasła które każdy sobie może wkleić do dowolnego ogłoszenia
    (nawet na stanowisko babci klozetowej ;)

    Z ogłoszeń to ogólnie trudno ale jeżeli już - szukaj konkretów - ogłoszeń
    sformułowanych "po inżyniersku"

    Jeżeli skończyłeś studia - poszukaj na Twojej uczelni czegoś ala "centrum
    karier" - tam będą oferty właśnie dla absolwentów danej
    uczelni/wydziału/kierunku bez chorych wymagan (8 jezyków i 5 lat
    doświadczenia ;)

    Dobrze też podjąć jakąkolwiek pracę aby idąc na rozmowę MIEĆ pracę....

    --
    -=[ .: ALGI :. ]-[.: a...@B...aster.pl :.]-[.: www.algi.one.pl :.]=-
    -=[ .: http://mla.algi.one.pl :. ]------[.: www.samoloty.waw.net.pl :.]=-

  • 3. Data: 2004-08-22 21:34:39
    Od: "promyczka" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Wlasnie ukonczylem studia
    > i od jakiegos czasu poszukuje bezskutecznie
    > pracy w Warszawie
    > Poradzcie jak najszybciej cos znalezc???

    zacząć działać na własną rękę :)

  • 4. Data: 2004-08-22 22:24:19
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    Myj szyby pod Mc Donalds a cię zauważą.

  • 5. Data: 2004-08-23 05:52:01
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <m...@p...wp.pl>
    napisał w wiadomości news:cgb10f$29n$1@news.onet.pl:
    > Wlasnie ukonczylem studia
    > i od jakiegos czasu poszukuje bezskutecznie
    > pracy w Warszawie
    > Poradzcie jak najszybciej cos znalezc???

    zamiast pisać na grupy to pomyśl i napisz w CV co naprawdę umiesz :)
    tak naprawdę każdy coś umie, tylko nie każdy zastanowi się zanim napisze

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 6. Data: 2004-08-23 09:06:15
    Od: "Grzegorz Budek" <n...@b...spameria.nie.spi.com>

    *Marek* wystukał

    > Poradzcie jak najszybciej cos znalezc???

    Po prostu musisz odpowiedzieć sobie na jednk zaje..e ważne pytanie: Co
    chcesz robić w życiu? A potem zacznij to robić :)

    A z ukończonymi studiami to jesteś jedynie wykształconym bezrobotnym ...

    --
    Gregorius

  • 7. Data: 2004-08-23 12:49:03
    Od: "Porfirion" <a...@p...onet.pl>

    Jeśli wolno zapytać w jakim charakterze szukasz pracy? Jakie studia
    skończyłeś?
    Pozdrawiam,
    Agata

  • 8. Data: 2004-08-23 13:32:41
    Od: sir Szewc <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik ALGI napisał:

    > Dnia Sun, 22 Aug 2004 22:51:34 +0200, "Marek" <m...@p...wp.pl>
    > napisał(a):
    >

    > "pracę w młodym dynamicznym zespole"
    > "szanse rozwoju"
    > "ciekawą pracę"

    Właśnie jestem ciekaw (może to temat na oddzielny wątek, bo takiego
    chyba nie widziałem tutaj jeszcze) co oznaczają w praktyce te
    sformułowania. W momencie kiedy chce się człowiek do pracy dostać to
    pisze konkretnie co robił, robi i do czego będzie zdolny.

    Praca w młodym dynamicznym zespole - wyścig szczurów z językiem zamiast
    krawata?
    Możliwość korzystania z nowoczesnych technologii - damy ci się pobawić
    komórką z kolorowym wyświetlaczem, zamiast pensji?
    ;-)

    Macie jakieś propozycje

    pozdr.
    sir Szewc

  • 9. Data: 2004-08-23 17:56:00
    Od: ALGI <a...@B...aster.pl>

    Dnia Mon, 23 Aug 2004 15:32:41 +0200, sir Szewc <r...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    >Właśnie jestem ciekaw (może to temat na oddzielny wątek, bo takiego
    >chyba nie widziałem tutaj jeszcze) co oznaczają w praktyce te
    >sformułowania.

    Wodolejstwo i bufonadę...

  • 10. Data: 2004-08-23 18:56:30
    Od: "Darek" <...@...com>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Wlasnie ukonczylem studia
    > i od jakiegos czasu poszukuje bezskutecznie
    > pracy w Warszawie
    > Poradzcie jak najszybciej cos znalezc???

    Najszybciej znajdziesz prace w McDonalds'ie, hipermarketach, przy pakowaniu
    towarow. Jesli chodzi o lepszy job to teraz same studia to o wiele za malo.
    Po pierwsze muszą to solidne studia (np. UW, SGH,PW), po drugie musisz znac
    jezyki, po trzecie miec jakies doswiadczenie, po czwarte itd...
    Pozdro