PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak zazwyczaj wyglada rozmowa ?

  • 1. Data: 2005-03-15 12:29:55
    Temat: Jak zazwyczaj wyglada rozmowa ?
    Od: "Jarod" <b...@g...pl>

    Heyka
    Pytanie jak w temacie : Jak zazwyczaj wyglada rozmowa kwalifikacyjna ? , nie
    chodzi mi o pytania ktore sa podawane, ze najczesciej padaja. Aczkowleik czy
    one padaja naprawde tak czesto ? Bede wdzieczny za wszelkie info.
    Jarod

  • 2. Data: 2005-03-15 20:19:57
    Temat: Re: Jak zazwyczaj wyglada rozmowa ?
    Od: "Mark" <m...@S...pl>

    Najfajniejszym pytaniem z jakim spotkałem sie w życiu było pytanie
    - "Czy jest Pan błyskotliwy?"
    - "Hmmm... trudno powiedzieć.. raczej kreatywny" (już sie śmiałem w duchu),
    a pani podała mi spinacz biurowy i kazała znaleźć 10 zastosowań owego
    urządzenia, za wyjątkiem spinania papieru: ;-)

    Dałem radę!
    Pozdro,
    M.

  • 3. Data: 2005-03-15 20:42:12
    Od: "Łukasz Prokulski" <l...@n...poczta.onet.pl>

    Mark <m...@S...pl> popełnił(a) co następuje:
    > a pani podała mi spinacz biurowy i kazała znaleźć 10
    > zastosowań owego urządzenia, za wyjątkiem spinania papieru: ;-)

    Jeszcze mi się to pytanie nie zdarzyło, ale zawsze mam ochotę odpowiedzieć
    "można popełnić samobójstwo albo kogoś zabić - np. wbijając rozprostowany
    spinacz w gardło". Zastanawia mnie tylko, jak oceniono by moją osobę?
    Psychopata? Ale kreatywny? A może z czarnym poczuciem humoru?

    lemur

    --
    lukasz [at] prokulski [dot] net foobar |>
    http://www.prokulski.net Porcupine Tree

  • 4. Data: 2005-03-15 20:57:52
    Od: "mangha" <R...@d...pl>

    "Mark" <m...@S...pl> wrote in message
> [...]
    > a pani podała mi spinacz biurowy i kazała znaleźć 10 zastosowań owego
    > urządzenia, za wyjątkiem spinania papieru: ;-)
    He he no to ona kreatywnością się nie wykazała - o spinaczu już tyle razy
    było tu wałkowane, co więcej, nawet osobiście miałam okazję doświdczyć w
    jednej z wrocławskich firm parę latek temu ;-)) Zresztą jak się okazało
    stanowisko z kreatywnością nie miało nic wspólnego ;-)
    Ja znalazłam kilkanaście zastosowań, wszystkie były dość durne ;-)))

    --
    mangha

    May your aura grace my presence when the earth breathes
    clean again.

  • 5. Data: 2005-03-16 16:22:36
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Mark [Tue, 15 Mar 2005 21:19:57 +0100]:

> [...]
    > śmiałem w duchu), a pani podała mi spinacz biurowy i kazała
    > znaleźć 10 zastosowań owego urządzenia, za wyjątkiem spinania

    Hehe a to mi sie przypomnialo jak kiedys, jeszcze za cudnych
    czasow technikum, wpadl do nas na nasza pracownie nowy nabytek
    nauczycielski (to wazne ze nowy, nie znal nas jeszcze...).

    Wyciaga facet taka dosc dlugawa tasme IDE i pyta "do czego to
    moze sluzyc?". No... gdyby zapytal "do czego sluzy" to pewnie
    ciag dalszy bylby normalny. Ale ze chcial wiedziec "do czego
    *moze* sluzyc"...

    ..wieszadelko do malej doniczki z kwiatkiem bylo jednym z
    najlagodniejszych pomyslow...

    Kira (chyba jeszcze sie gdzies pojde pouczyc :D)

    --
    /O)\ Prosba: szukam domu dla 2-letniej suczki z Wawy.
    \(O/ Szczegoly na www.cyber-girl.net w PopUp'ie. Jesli