PracaGrupypl.praca.dyskusje › Korzystna współpraca

  • 1. Data: 2005-03-15 13:40:55
    Temat: Korzystna współpraca
    Od: "Leszek.D" <l...@o...pl>

    Dwie możliwości dodatkowego zarobku przy stałym dostępie do internetu(cała
    Polska).Szczegóły wysyłam mailem . Mój adres -
    L...@m...extrainkomst.nu

  • 2. Data: 2005-03-15 14:35:44
    Temat: Re: Korzystna współpraca
    Od: "Mobistel" <n...@m...pl>

    szukasz spamera ktory tak jak ty bedzie co jhakis czas zasmiecal grupe

    nie dajcie sie nabrac
    sam zostal glupim jeleniem teraz szuka innych

  • 3. Data: 2005-03-15 14:41:06
    Od: Maciej Friedel <t...@b...lpt.pl>

    Dnia 15.03.05 Mobistel naskrobal(a):

    > szukasz spamera ktory tak jak ty bedzie co jhakis czas zasmiecal grupe
    > nie dajcie sie nabrac
    > sam zostal glupim jeleniem teraz szuka innych

    ciekawe czy w chello jakeis abuse maja ;>

    --
    _/_ _/_ _ Maciej Friedel [MfI]

  • 4. Data: 2005-03-15 14:54:36
    Od: "Mobistel" <n...@m...pl>

    to nic nie da
    na miejsce jednego "zabitego" znajduje sie kilku nowych debili