PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zatrudnić osobę z perspektywami (HTML, webdeveloper)? › Jak zatrudnić osobę z perspektywami (HTML, webdeveloper)?
  • Data: 2008-10-13 15:02:41
    Temat: Jak zatrudnić osobę z perspektywami (HTML, webdeveloper)?
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś ma pomysł, jak szukać osoby do pracy na stanowisku
    webdevelopera (cięcie layoutów, javascript) która da perspektywy na
    rozwój w kierunku programowania w javie ale nie znudzi się pracą jako
    webdeveloper po kilku miesiącach?

    Jak znaleźć kogoś, kto lubi wnikać w temat? Kogoś z pasją? Kogoś, kto
    nie oczekuje od pracy tylko korzyści finansowych albo szybkiego i
    łatwego awansu?

    Wydaje mi sie, że nie jest to kwestia pieniędzy - może chodzi o formę
    ogłoszenia o pracę, albo miejsce jego zamieszczenia? Jak i gdzie szukać
    takich ludzi (chciałoby się napisać hakerów:
    http://www.jtz.org.pl/Inne/hacker-howto-pl.html)?

    Oczywiście spamowanie grup typu pl.comp.www czy inne całkowicie odpada.
    Ale może link do ogłoszenia w stopce, przy okazji dyskusji?

    Poradźcie coś. Szukam i nie mogę znaleźć:
    http://www.e-point.pl/u235/navi/30193

    --
    fv