PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak wysyłać aplikację?

  • 11. Data: 2003-09-30 21:03:33
    Temat: Re: Jak wysyłać aplikację?
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał
    w wiadomości news:blc49n$eha$1@inews.gazeta.pl...
    > I taka male P.S. dla jednych to jest glupota przejmowac sie takimi
    rzeczami
    > jak zlozenie kartki, ale spotkalam takich HRowcow, ktorzy aplikacje
    > odrzucali wlasnie z powodu takiego nieistotnego drobiazgu
    (CIACH)

    Mam nadzieję, że moja oferta została w ten sposób
    odrzucona, naprawdę. Nie chciałbym pracować w firmie
    gdzi HR ma lekko "kuku".

    Mógło by się okazać bowiem, że 3 etap rekrutacji obejmuje
    badanie aury astralnej kandydata :-)

    pzdrawiam
    Art
    (admin do wzięcia - Wrocław, Katowice, Warszawa)

  • 12. Data: 2003-10-01 06:37:05
    Temat: Re: bez roznicy
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Kamil" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ps - maggie, czy fakt ze ktos zlozyl aplikacje w inny sposob niz to
    > przyjeto, to powod zeby go odrzucic??? (sic)

    Oczywiscie, ze nie powod.
    Mowie tylko, ze znam przypadki takich HRowcow.
    Sama osobiscie mam do tego obojetny stosunek.
    Pisze tylko jak mnie uczyli w szkole i o dziwo, ze cos takiego faktycznie
    funkcjonuje, moze rzadko, ale jednak.

    m.

  • 13. Data: 2003-10-01 06:39:44
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Artur Żmudzki" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mógło by się okazać bowiem, że 3 etap rekrutacji obejmuje
    > badanie aury astralnej kandydata :-)

    No o tym jeszcze nie slyszalam.
    Za to znam jednego HRowca, ktory "badajac" aplikacje kandydata, wrzuca jego
    date urodzenia (czasem dzowni tez dopytac sie o godzine narodzin) w jakis
    program astrologiczny i sprawdza w ten sposb jakie ma predyspozycje do
    pracy w danym zawodzie.
    Strach sie bac :)

    m.

  • 14. Data: 2003-10-01 06:54:11
    Od: n...@p...ninka.net.usun (Nina M. Miller)

    "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> writes:

> [...]
    > date urodzenia (czasem dzowni tez dopytac sie o godzine narodzin) w jakis
    > program astrologiczny i sprawdza w ten sposb jakie ma predyspozycje do

    nie, takiego zamiast sie bac nalezaloby na zbity pysk wywalic z tej
    pracy i zakaz uprawiania tego zawodu.

    chryste, ale ciemnota, no niesamowite.

    --
    Nina Mazur Miller