PracaGrupypl.praca.dyskusje › 100.000,- i otwarcie dzialalnosci

  • 1. Data: 2005-06-17 15:49:03
    Temat: 100.000,- i otwarcie dzialalnosci
    Od: "Pstry" <p...@W...onet.pl>

    Witam!
    pisalem ostatnio na grupe:
    "Zwracam sie do Was z takim problem. Otóż moj tato przepracowal polowe
    swojego zycia w pewnej firmie. Teraz chca robic redukcje, przeprowadzac
    testy. Istnieje mozliwosc ze jesli sam ktos sie zwolni to dostaje na czysto
    50.000 na odchodne. Co mozna zrobic z takimi pieniedzmi, co otworzyc w 45tys
    miescie? Bardzo prosze o rady."

    teraz pytam ponownie o to samo z tym, ze tych pieniedzy jest 100.000,-

  • 2. Data: 2005-06-17 16:33:14
    Temat: Re: 100.000,- i otwarcie dzialalnosci
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > teraz pytam ponownie o to samo z tym, ze tych pieniedzy jest 100.000,-

    Teraz moze otworzyc dwie takie same dzialalnosci jak przedtem.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-06-18 06:24:21
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@N...pl>

    "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> wrote in message

    > Teraz moze otworzyc dwie takie same dzialalnosci jak przedtem.

    konkurencyjne ? ;)

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 4. Data: 2005-06-18 06:31:08
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > konkurencyjne ? ;)

    Eee, nieeeee, bardziej dochodowy jest kartel/trust/mafia ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-06-18 17:46:07
    Od: "biela" <e...@w...biela.prv.pl>

    Niech sobie zada zajebiście ważne pytanie co chce w życiu robić a później
    niech po prostu to robi.

  • 6. Data: 2005-06-18 19:19:42
    Od: "F.M.T" <f...@b...bla>

    "biela" <e...@w...biela.prv.pl> wrote in message
    > Niech sobie zada zajebiście ważne pytanie co chce w życiu robić a później
    > niech po prostu to robi.

    albo niech od razu zostanie ambasadorem ;)

    FMT

  • 7. Data: 2005-06-19 06:31:27
    Od: ".:<Kasjopejczyk>:." <a...@q...com>

    Użytkownik "Pstry" <p...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 45tys
    > miescie? Bardzo prosze o rady."
    >
    > teraz pytam ponownie o to samo z tym, ze tych pieniedzy jest 100.000,-

    Na TVN24 jest taki fajny program - raz w tygodniu - wlasnie dla takich jak
    ty.

    Facet opisuje jakie firmy otworzyc, przedstawia kosztorys oraz potencjalne
    zyski.

    Wszystko oczywiscie 3ba dostosowac do realiow swojego rynku.

    Ja majac taka kaske w tak malym miescie pomyslalbym o np. sklepie spozywczym
    lub z art chemicznymi (srodki czystosci i kosmetyki). Klientow- bedziesz
    mial na bank. A reszte pokaze zycie.
    No i jeszcze jedno ---> nie inwestowac wszystkiego oczywiscie
    !!!!!!!!!!!!!!!

  • 8. Data: 2005-06-19 10:01:20
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 19 cze 2005 w liście [news:d933ne$daq$1@nemesis.news.tpi.pl]
    .:<Kasjopejczyk>:. [a...@q...com] napisał(a):

> [...]
    > Klientow- bedziesz mial na bank. A reszte pokaze zycie.
    > No i jeszcze jedno ---> nie inwestowac wszystkiego oczywiscie

    50.000 PLN na rozruch sklepu? Trochę mało. Chyba, że weźmiesz towar na
    kredyt, ale to raczej niewykonalne, jeżeli nie chcesz się pakować we
    franczyzę.
    Sklep spożywczy jest dobrym pomysłem, tylko jeżeli nie ma w pobliżu
    żadnego większego marketu, a tych jest coraz więcej nawet w małych
    miejscowościach.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 9. Data: 2005-06-20 00:11:14
    Od: "Amigo" <a...@z...com.pl>

> [...]
    45tys
    > miescie? Bardzo prosze o rady."
    >
    > teraz pytam ponownie o to samo z tym, ze tych pieniedzy jest 100.000,-

    otworz chlopie jakis SEXSHOP .. albo sklep z bronia :)

  • 10. Data: 2005-07-01 20:22:05
    Od: Leszek <l...@m...pl>

    Pstry napisał(a):
> [...]
    > miescie? Bardzo prosze o rady."
    >
    > teraz pytam ponownie o to samo z tym, ze tych pieniedzy jest 100.000,-

    wybory się zbliżają ;)

    Leszek Pietrzak