PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak szukac pracy...?

  • 1. Data: 2004-07-08 08:37:42
    Temat: Jak szukac pracy...?
    Od: "x" <d...@o...pl>

    Hej
    Juz mi rece opadaja...szukam i ciągle nic. Byłam na dwóch rozmowach
    kwalifikacyjnych z wysłanych 50 CV. Szukam przede wszystkim z ogłoszeń
    prasowych i portali z praca. Ale zaczynam watpic czy te ogłoszenia to czasem
    nie promują Firmy, a tak naprawde nikogo nie szukaja. Jak w znaleźliście
    prace...oczywiscie w tym roku? Bo kilka lat temu było chyba łatwiej...
    Poszukująca...

  • 2. Data: 2004-07-08 09:43:12
    Temat: Re: Jak szukac pracy...?
    Od: "jurek" <h...@o...pl>

    ja jeszcze nie znalazłem choć szukam od listopada zeszłego roku, z tego co
    zdążyłem sie zorientować to znajomości tzw. plecy
    pozdrowienia

  • 3. Data: 2004-07-08 10:01:02
    Od: "kazoo" <e...@i...pl>

    ... trzeba byc najlepszym na swiecie wtedy znajdziesz prace!

  • 4. Data: 2004-07-08 10:49:12
    Od: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf>

    Użytkownik "jurek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ja jeszcze nie znalazłem choć szukam od listopada zeszłego roku, z tego co
    > zdążyłem sie zorientować to znajomości tzw. plecy
    > pozdrowienia

    to fakt - albo plecy i znajomości albo unikalne doświadczenie i
    wykształcenie...

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2004-07-08 11:24:08
    Od: "Ania" <...@...com>

    Użytkownik "KrzysztofM"
    fffpm.pfmpmf> napisał w
    wiadomości news:ccj8jt$ma7$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "jurek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > to fakt - albo plecy i znajomości albo unikalne doświadczenie i
    > wykształcenie...

    Najgorsze to niczym sie nie wyrozniac od innych przecietnych kandydatow
    szukajacych pracy. Ostatnio czytalem ze obecnie takim przecietnym Kowalskim
    szukajacym pracy jest ekonomista z licencjatem prywatnej uczelni znajacy
    tylko MS Office, bez doswiadczenia. Takiemu ciezej znalezc prace niz np.
    murarzowi czy fryzjerce.

  • 6. Data: 2004-07-08 14:51:40
    Od: "Jarek" <j...@w...pl>

    Z pierwsza praca jest najgorzej. Zresztą, żeby znalezc nastepne jest tez
    nielatwo. Niestety ostatnio, tj. 30 czerwca stracilem swoja prace, prawie z
    dnia na dzien. Ale na szczescie już 1 lipca pracowalem gdzie indziej...
    Udało mi się? Skądże znowu. Nazwisko ojca w firmie zrobiło swoje. Tylko
    dlatego tak szybko znalazłem robotę. Nowa praca to co prawda totalny syf, bo
    pracuje praktycznie przez 7 dni w tygodniu na trzy zmiany i pracuje jako
    zwykły robotnik. I nie ma znaczenia, że skończylem dwa kierunki studiów :-(.
    Jest źle, szukam pracy dalej ale przynajmniej zarabiam te 1300zl. I dlatego
    uwaga do wszystkich... Trzeba brac wszystko co jest... Nie bać się wstydu i
    zniesmaczenia które się często pojawia. Z największego gówna zawsze można
    zrezygnować i próbować, próbować, próbować...

  • 7. Data: 2004-07-08 15:19:25
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    Ja nie po studiuowalem, zeby pracowac na budowie.

    Wiadomość napisana przez: Jarek:

  • 8. Data: 2004-07-08 17:21:38
    Od: "andrzej" <v...@o...pl>

    Użytkownik "MarcinS" <M...@S...pl> napisał w wiadomości
    > Ja nie po studiuowalem, zeby pracowac na budowie.

    Ale sobie argument wymyśliłeś. Tata ci podpowiedział, czy sam po tych
    studiach do tego doszedłeś? :)

    andrzej

  • 9. Data: 2004-07-08 18:32:05
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    MarcinS w news:40ED65FD.E64F5F12@Sos.pl napisał(a):

    > Ja nie po studiuowalem, zeby pracowac na budowie.

    Czlowiek po studiach ma wiecej mozliwosci aby uniknac sytuacji gdy musi
    pracowac na budowie. Czy czlowiek po studiach to takze taki czlowiek, ktory
    dume stawia ponad wszystko? Mam wrazenie, ze o to latwiej wlasnie wsrod
    ludzi, ktorzy nie studiowali.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 10. Data: 2004-07-08 20:17:05
    Od: "Totik" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie promują Firmy, a tak naprawde nikogo nie szukaja. Jak w znaleźliście
    > prace...oczywiscie w tym roku? Bo kilka lat temu było chyba łatwiej...

    Witaj!
    Musisz byc twarda. Ja tez tak szukalem i znalazlem, a dokladniej przez grupe
    p.p.o.
    Szukalem 4 miesiace. Co prawda praca nie jest bardzo super (pracuje na
    umowie o dzielo) ale teraz moge spokojnie szukac sobie lepszej, co zreszta
    czynie ;-)
    pozdrawiam
    Rysiek