PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca jako dyrektor hotelu

  • 1. Data: 2004-07-08 06:26:17
    Temat: praca jako dyrektor hotelu
    Od: "robsap" <r...@g...pl>

    hotelu - będącego własnością państwowej instytucji, jak przygotować sie na
    rozmowe kwalifikacyjną i czy coś możecie mi podpowiedzieć?

  • 2. Data: 2004-07-08 08:16:58
    Temat: Re: praca jako dyrektor hotelu
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    hehe i tak pewnie dostanie ja znajomy albo rodzina.

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 3. Data: 2004-07-08 14:08:53
    Od: alpin19 <a...@p...onet.pl>

    Dnia czw 8. lipca 2004 08:26 użyszkodnik robsap wystosował nast. pismo do
    osób umiejących pisać i czytać na grupie pl.praca.dyskusje:

    > hotelu - będącego własnością państwowej instytucji, jak przygotować sie
    > na rozmowe kwalifikacyjną i czy coś możecie mi podpowiedzieć?

    Przepraszam. Chcesz kandydować na dyrektora hotelu, nie umiejąć
    przeprowadzić prostej rozmowy biznesowej ?
    Proszę cię - nie ośmieszaj się, i wpierw zastanów się nad własnym poziomem.
    --
    | A...@w...pl | GG 5047704 | JID alpin19[at]jabber[dot]org |
    | Linux MDK 10 Official 2.6.3-7mdk | Wroclaw City |

  • 4. Data: 2004-07-11 12:49:52
    Od: "robsap" <r...@g...pl>

    > Przepraszam. Chcesz kandydować na dyrektora hotelu, nie umiejąć
    > przeprowadzić prostej rozmowy biznesowej ?
    > Proszę cię - nie ośmieszaj się, i wpierw zastanów się nad własnym
    poziomem.

    nie przepraszej, tylko sie usmiechnij i swiata na serio nie odbieraj
    ide sie zastonowic nad swoim poziomem
    A juz myslalem ze ludzie naiwni tu nie zaglądają :D:D:D