PracaGrupypl.praca.dyskusje › podanie o podwyzke.....

  • 1. Data: 2004-07-08 07:58:51
    Temat: podanie o podwyzke.....
    Od: "potyr1" <p...@p...onet.pl>

    mam wielką prośbę nie wiem jak napisać podanie o podwyżkę
    czy ktoś z grupowiczów może ma jakiś wzór takiego dokument lub
    mógłby podzielić się swoją wiedzą na ten temat ?
    z góry dzięki

  • 2. Data: 2004-07-08 10:25:50
    Temat: Re: podanie o podwyzke.....
    Od: "potyr1" <p...@p...onet.pl>

    > mam wielką prośbę nie wiem jak napisać podanie o podwyżkę
    > czy ktoś z grupowiczów może ma jakiś wzór takiego dokument lub
    > mógłby podzielić się swoją wiedzą na ten temat ?
    > z góry dzięki

    oj chyba nikt nie chce żebym dostał podwyżkę :(((
    muszę napisać podanie i nie chce tego spaprać,
    pomocy!!
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-07-08 11:07:01
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    Szanowny Grupowiczu,

    Ponieważ lubisz się udzielać na grupach dyskusyjnych a w tym daje się
    zauważyć że robisz to w sposób jak najbardziej poprawny zwracam się z
    uprzejmą prośbą o podwyższeniu limitu wysyłanych do Ciebie postów.

    Prośbę swoją motywuję nabieraną wprawą, prawie tak samo dobrą jak twoja w
    posługiwaniu się klawiaturą. Podwyższenie limitu będzie skutkowało jak
    najlepszą dalszą współpracą.

    Z poważaniem
    another grupowicz

    PS. czy uważasz że ktos za ciebie wykona robotę? po prostu wymyśl dlaczego
    tę podwyżkę powinieneś otrzymać, jakie kryteria do przyznania ci większej
    kasy spełniasz, co zrobiłeś więcej, co umiesz, czego dobrego dla
    pracodawcy dokonałeś.
    Przekonaj sam siebie do tego, że masz rację, a później przekonaj
    odpowiedniego przełożonego

    pozdr
    gromax