PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak szuka pracy nauczyciel

  • 21. Data: 2010-01-13 06:45:57
    Temat: Re: Jak szuka pracy nauczyciel
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hicf2a$sb$1@z-news.wcss.wroc.pl dagi233
    <mokrzycka@WYTNIJ_TOo2.pl> pisze:

    > może głupie pytanie, ale i tak je zadam :) jeżeli w zespole szkół w moim
    > mieście jest aż 5 typów szkół pod kierownictwem tego samego dyrektora, ale
    > mi nie zależy na zostaniu nauczycielem w żadnym konkretnym, tylko
    > obojętnie w którym, to czy podanie wystarczy zaadresować do \"dyrektora
    > zespołu szkół nr... w....\" czy trzeba pisać 5 osobnych?

    Zarówno szkoła jak i zespół szkół to pracodawca. W tym przypadku
    reprezentowany przez dyrektora lub dyrektorów (zależy od organizacji).
    Ofertę pracy (czyli to, co nazywasz po staremu "podaniem") składasz do
    niego/nich właśnie.
    Ponieważ struktury organizacyjnej (organów) tego zespołu nie podajesz, więc
    jednoznaczna odpowiedź nie jest możliwa.
    Ale to nic takiego.
    I tak twoja oferta ma małe szanse na skuteczność - jak będzie vacat na
    interesującym cię stanowisku to obsadzą go jakimś pociotem, poleconym
    znajomkiem albo innym włazidupą. Przykro mi, to jest szkoła...

    --
    Jotte