PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak szuka pracy nauczyciel

  • 11. Data: 2006-10-28 12:37:01
    Temat: Re: Jak szuka pracy nauczyciel
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "lukas3339" <l...@g...net.pl> napisał w wiadomości
    news:ehv55i$6hg$1@news.onet.pl...

    > za 600zl na reke musi pozniej sprzedawac bo w szkole nie znalazl pracy (
    autentyczny przypadek niestety).

    Dlaczego niestety??
    To przecież dobrze, że "niepotrzebny" człowiek nie ma roboty.

    --
    vertret

  • 12. Data: 2006-10-28 13:08:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ehviov$8v6$1@news.onet.pl vertret <v...@o...pl> pisze:

    > autentyczny przypadek niestety).
    > Dlaczego niestety??
    > To przecież dobrze, że "niepotrzebny" człowiek nie ma roboty.
    Jak się powiedziało "a", to trzeba mieć odwagę powiedzieć i "b".
    Czy zatem nie byłoby dobrze, a nawet jeszcze lepiej, gdyby "niepotrzebny"
    człowiek przestał żyć?

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2006-10-28 13:51:53
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    > Czy zatem nie byłoby dobrze, a nawet jeszcze lepiej, gdyby "niepotrzebny"
    > człowiek przestał żyć?

    No to już sie musisz siebie samego zapytać, czy wolisz zmienić zawód, czy się
    powiesić.

    --
    vertret

  • 14. Data: 2006-10-28 14:01:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ehvn73$l6h$1@news.onet.pl vertret <v...@o...pl> pisze:

    > No to już sie musisz siebie samego zapytać, czy wolisz zmienić zawód,
    > czy się powiesić.
    Kiepski wykręt, wysil się bardziej a mnie zostaw w spokoju.
    Twierdzisz, że dobrze iż niepotrzebny człowiek nie ma pracy. Ale on jest
    wtedy bezrobotny i tym samym osobą swoją przyczynia się do istnienia
    negatywnego zjawiska bezrobocia.
    Jakby niepotrzebni ludzie przestali żyć, to zniknęło by bezrobocie, nie?

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2006-10-28 14:28:33
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    > Twierdzisz, że dobrze iż niepotrzebny człowiek nie ma pracy. Ale on jest
    > wtedy bezrobotny i tym samym osobą swoją przyczynia się do istnienia
    > negatywnego zjawiska bezrobocia.

    Dlaczego negatywnego? Przecież wiesz dobrze, że pare procent jest całkiem
    normalne.

    > Jakby niepotrzebni ludzie przestali żyć, to zniknęło by bezrobocie, nie?

    Zgadza się.

    --
    vertret

  • 16. Data: 2006-10-29 14:36:08
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    > Zgadza się.

    wprawdzie humanistą nie jestem, ale mam w sobie tyle człowieczeństwa ze się
    wprst zapytam - to tylko taki niewinny żart z twojej strony?????

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 17. Data: 2006-10-29 15:50:46
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl> napisał w wiadomości

    > wprawdzie humanistą nie jestem, ale mam w sobie tyle człowieczeństwa ze się
    > wprst zapytam - to tylko taki niewinny żart z twojej strony?????

    Matematyka to nie żart. Jak jest ileś bezrobotnych i częśc z nich umiera to
    oczywiste jest, że bezrobocie spadnie, ale proszę zauważyc, że to nie są moje
    pomysły na likwidacje bezrobocia.
    Takie rozwiązanie przyszło do głowy komuś innemu, kto zna tylko dwie postawy
    zawodowe godne człowieka pracy i członka związku zawodowego: etat (nie ważne czy
    komukolwiek potrzebny), albo śmierć.

    --
    vertret

  • 18. Data: 2010-01-10 11:52:42
    Od: "dagi233" <mokrzycka@WYTNIJ_TOo2.pl>

    może głupie pytanie, ale i tak je zadam :) jeżeli w zespole szkół w moim mieście jest
    aż 5 typów szkół pod kierownictwem tego samego dyrektora, ale mi nie zależy na
    zostaniu nauczycielem w żadnym konkretnym, tylko obojętnie w którym, to czy podanie
    wystarczy zaadresować do \"dyrektora zespołu szkół nr... w....\" czy trzeba pisać 5
    osobnych?

  • 19. Data: 2010-01-10 19:11:03
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 10 Jan 2010 11:52:42 +0000 (UTC), "dagi233"
    <mokrzycka@WYTNIJ_TOo2.pl> wrote:

> [...]
    wystarczy zaadresować do \"dyrektora zespołu szkół nr... w....\" czy trzeba pisać 5
    Obys cudze dzieci uczyl(a)!

    WAM
    --
    Kupię mieszkanie w budynku z cegły - Szczecin w SM DĄB,
    ulice: Beżowa, Romantyczna, Gwarna, Swojska, Nad Rudzianka,

  • 20. Data: 2010-01-11 13:12:51
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-01-10 12:52, dagi233 pisze:

    > czy podanie wystarczy zaadresować do \"dyrektora zespołu szkół nr... w....\" czy
    trzeba pisać 5 osobnych?

    Bez znaczenia. Jak nie masz znajomości to i tak angażu nie dostaniesz :P

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl