PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak rozmawiac z szefem który sie czepia ?

  • 1. Data: 2006-06-09 07:56:31
    Temat: Jak rozmawiac z szefem który sie czepia ?
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    Witam,

    Moja dziewczeyna ma taki problem, mianowicie jej szefowa, która do niedawna
    byla jej przyjaciólka, od pewnego czasu sie strasznie jej czepia.
    Czy zna ktos sposoby, ksiazki, jak rozmawiac z takim szefem ?
    Wyjasniac niejasnosci, rozwiazywac tego rodzaju konflikty ?

    Pozdro
    Peyto

  • 2. Data: 2006-06-09 08:35:32
    Temat: Re: Jak rozmawiac z szefem który sie czepia ?
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Peyto wrote:

> [...]
    > Czy zna ktos sposoby, ksiazki, jak rozmawiac z takim szefem ?
    > Wyjasniac niejasnosci, rozwiazywac tego rodzaju konflikty ?

    Powiedzieć wprost: "Czepiasz się"

  • 3. Data: 2006-06-09 09:24:38
    Od: AKS <o...@N...zag.pl>

    Peyto napisał(a):
> [...]
    > Czy zna ktos sposoby, ksiazki, jak rozmawiac z takim szefem ?
    > Wyjasniac niejasnosci, rozwiazywac tego rodzaju konflikty ?

    A nie jest to tak przypadkiem, że zwyczajnie zwraca jej uwagę
    z racji funcji jaką pełni (nadzoruje i odpowiada), a Twoja dziewczyna
    odbiera to jako przytyk?
    Po awansie zazwyczaj relacje się zmieniają.
    Oczywiście niektórym uderza przysłowiowa woda sodowa, ale bywa też
    tak, że nie przyjmujemy krytyki od koleżanek.
    Wg mnie rozmowa jest dobra na wszystko - należy spróbować
    rzeczowo porozmawiać. Jeśli nie pomaga - znaleźć inne rozwiązanie.

    Powodzenia.

    AKS

  • 4. Data: 2006-06-09 10:27:19
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Peyto" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Moja dziewczeyna ma taki problem, mianowicie jej szefowa, która do niedawna
    > byla jej przyjaciólka, od pewnego czasu sie strasznie jej czepia.

    Trzeba było nie przyjaźnić się z szefową.

    e.

  • 5. Data: 2006-06-09 10:44:45
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Peyto" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba było nie przyjaźnić się z szefową.

    Przyjaźń byłą tutaj pierwotna, praca byłą później.

  • 6. Data: 2006-06-09 10:45:54
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    "AKS" <o...@N...zag.pl> wrote in message
> [...]
    > Wg mnie rozmowa jest dobra na wszystko - należy spróbować
    > rzeczowo porozmawiać. Jeśli nie pomaga - znaleźć inne rozwiązanie.

    CFzepia sie bo potwierdzają to inne podwładne, to pracaw któej mają
    sporadyczny kontakt.
    ale kobieta ma nieprzyjemny sposób bycia, że tak powiem nie jest idealnym
    dyplomatą jak w kawale, wręcz jak powie że ładnie dzis wyglądasz to takim
    tonem, że zaczynasz sieoglądac czy w coś nie wdpenąleś

  • 7. Data: 2006-06-09 11:27:49
    Od: AKS <o...@N...zag.pl>

> [...]
    > dyplomatą jak w kawale, wręcz jak powie że ładnie dzis wyglądasz to takim
    > tonem, że zaczynasz sieoglądac czy w coś nie wdpenąleś

    1. porozmawiać
    2. nabrać dystansu
    3. zająć sie pracą (dobrze ją wykonywać)

    A po 4 w kryzysowej sytuacji albo zgłosic problem
    'wyżej' lub zmienić pracę..

    Pozdrowienia,
    AKS

  • 8. Data: 2006-06-09 11:53:36
    Od: "p3tr0v" <p...@m...ru>

    Pojedź do szefowej z kwiatami, jakąś bombonierą po staropolsku.
    Dziewczyna nie musi o tym wiedzieć.
    Po drodze wstąp do apteki.

    Świnia

  • 9. Data: 2006-06-09 12:56:18
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    "p3tr0v" <p...@m...ru> wrote in message
    > Pojedź do szefowej z kwiatami, jakąś bombonierą po staropolsku.
    > Dziewczyna nie musi o tym wiedzieć.
    > Po drodze wstąp do apteki.
    >
    > Świnia

    Moze Ty masz taki sposób rozwiazywania konfliktów.
    Jak szef jest Twojej plci to tez tak to zalatwiasz ?
    Powodzenia, zycze rychlego dorosniecia.

  • 10. Data: 2006-06-09 13:40:44
    Od: "Tomasz W." <t...@a...cd>

    Peyto napisał(a):
> [...]
    > Czy zna ktos sposoby, ksiazki, jak rozmawiac z takim szefem ?
    > Wyjasniac niejasnosci, rozwiazywac tego rodzaju konflikty ?

    http://helion.pl/ksiazki/palant.htm

    Książka jest czasem nawet zabawna ale tak naprawdę niczego nowego
    mi nie powiedziała :)

    T.