PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak prawnik ma szukac pracy, której nie ma? › Re: Jak prawnik ma szukac pracy, której nie ma?
    From: k...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak prawnik ma szukac pracy, której nie ma?
    Date: 4 Sep 2002 15:15:46 +0200

    > Bo to co mówicie, chodzenie, wysyłanie aplikacji, podnoszenie kwalifikacji,
    > itd. to wszystko o dup... rozbić, takie jest moje zdanie.
    > Nikt nikogo nie chce, bo nie ma pracy i tyle, a jak jest to swojego
    > wpuszczają !!!!
    >
    > Pozdrawiam
    > Wrangler

    Jemu nie o taka aplikacje chodzi. prawnicy, z tego co wyczytalem, to po
    studiach nie maja uprawnien do samodzielnego wykonywania zawodu. Dopiero po
    odbyciu stazu (aplikacji), pod kompetentnym nadzorem, moga zdawac ostatnie
    egzaminy dopuszczajace ich do wykonywania zawodu prawnika. Jakies tam niuanse w
    rodzajach aplikacji sa, ale sens z grubsza chyba poprawnie podalem.
    Bez aplikacji gosc ma tak jakby dyplom w uspieniu i moze jako prac z wykszt
    wyzszym pracowac tam, gdzie nie ma potrzeby zatrudniac prawnika,
    ale "prawdziwym" prawnikiem nie jest.

    A teraz ...gwozdz programu...po kiego czorta szkolic sobie konkurencje, na
    jakies aplikantury brac...no...chyba, ze ktos z rodziny:)..

    Pozdrawiam
    Krzysztof