PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak poprawnie wypisać świadectwo pracy

  • 1. Data: 2007-06-10 20:16:09
    Temat: Jak poprawnie wypisać świadectwo pracy
    Od: "Magda" <a...@q...com>

    Witam, przyszło mi wypisać pierwsze świadecto pracy . Proszę o wskazówki
    doświadczonych kadrowców.
    Pracownik jest zatrudniony na czas nieokreśklony, przez pół roku przebywał
    na zwolnieniu chorobowym .Niedawno oświadczył ,że będzie sie starał o rentę
    chorobową z tytułu niezdolności do pracy, jaką podać podstawę prawną
    rozwiązania stosunku pracy w świadectwie pracy i w którym miejscu wpisać
    okres przebywania na zwolnieniu chorobowym.
    Czy okresy przebywania na chorobowym wpisuje się na świadectwie pracy?Jeśli
    tak to z całego okresu zatrudnienia czy z ostatniego roku?

  • 2. Data: 2007-06-10 20:25:13
    Temat: Re: Jak poprawnie wypisać świadectwo pracy
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 10 Jun 2007 22:16:09 +0200, "Magda"
    <a...@q...com> zakodował:

    >Pracownik jest zatrudniony na czas nieokreśklony,

    Jeżeli jest, to nie wystawiasz świadectwa.
    Jak umowa zostanie rozwiązana - to wystawiasz świadectwo pracy zgodnie
    z prawdą i Rozporządzeniem
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2007-06-10 21:13:01
    Od: "Magda" <a...@q...com>

    Użytkownik "Kaizen" <x...@c...sz> napisał w wiadomości > Jeżeli jest,
    to nie wystawiasz świadectwa.
    > Jak umowa zostanie rozwiązana - to wystawiasz świadectwo pracy zgodnie
> [...]

    To co napisałeś to wiem !
    Głównie chodzi mio to w których miejscach na świadectwie pracy ująć okresy
    przebywania na chorobowym.
    Magda