PracaGrupypl.praca.dyskusje › Krakow. Informatyk. 6 000$.

  • 1. Data: 2007-06-08 13:41:26
    Temat: Krakow. Informatyk. 6 000$.
    Od: "T.F." <t...@u...gazeta.pl>

    Witam

    Tak ciagle wszyscy (?) narzekaja, ze malo zarabiaja.
    A tu prosze!
    http://finanse.wp.pl/POD,14,wid,8915367,prasa.html?P
    %5Bpage%5D=4

    "Jadac z Comarchu na kontrakt do Miami,
    informatyk zarobi 6 tys. dolarów miesiecznie.
    Tyle co w kraju.
    Wiec po co maja wyjezdzac."

    Pozdrawiam piatkowo
    T.F.

  • 2. Data: 2007-06-08 15:56:42
    Temat: Re: Krakow. Informatyk. 6 000$.
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    T.F. napisał(a):
> [...]
    %5Bpage%5D=4

    > "Jadac z Comarchu na kontrakt do Miami,
    > informatyk zarobi 6 tys. dolarów miesiecznie.

    a swistak siedzi i zawija, comarch placi programsicie 2500 do reki _
    plus premia.

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT

  • 3. Data: 2007-06-08 17:59:36
    Od: jerry <...@i...pl>

    > "Jadac z Comarchu na kontrakt do Miami,
    > informatyk zarobi 6 tys. dolarów miesiecznie.
    > Tyle co w kraju.

    Dziadek ma choć fantazję, to też ważne!

  • 4. Data: 2007-06-08 18:08:02
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "jerry" <...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Dziadek ma choć fantazję, to też ważne!

    Nie powiedział, że zarobi u niego.

  • 5. Data: 2007-06-09 03:18:11
    Od: u...@g...pl

    Witam
    > "Jadac z Comarchu na kontrakt do Miami,
    > informatyk zarobi 6 tys. dolarów miesiecznie.
    > Tyle co w kraju.
    > Wiec po co maja wyjezdzac."

    Zapomniał dodać że w kraju też 6 tys.,... ale złotych.

    PS. Nie znam Comarchu, ale jeżeli programiści zarabiają tam po 6000USD
    (na miejscu), to szacunak dla tego pana.

    Usjwo

  • 6. Data: 2007-06-09 04:50:20
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Witam
    >
    > Zapomniał dodać że w kraju też 6 tys.,... ale złotych.
    >
    > PS. Nie znam Comarchu, ale jeżeli programiści zarabiają tam po 6000USD
    > (na miejscu), to szacunak dla tego pana.

    Trochę mnie to zastanawia po wypowiedziach na tej grupie dyskusyjnej i
    forum pracowników (które zniknęło), iż ComArch to informatyczna biedronka.
    Dalej - kontrastuje to też z wypowiedziami o przechodzeniu po roku, dwu
    pracy w Comarchu do Motoroli, IBM, Sabre.
    W sumie te 6 tys. dolarów jest dla "informatyka" (tak napisano w arytkule)
    i może nim być szef projektu, analityk i programista również. Jeszcze
    jedna z darmowych reklam dla firmy.

  • 7. Data: 2007-06-09 05:15:41
    Od: u...@g...pl

    > W sumie te 6 tys. dolarów jest dla "informatyka" (tak napisano w arytkule)
    > i może nim być szef projektu, analityk i programista również. Jeszcze
    > jedna z darmowych reklam dla firmy.

    Z artykułu wynika że to taka przeciętna płaca w Comarchu ;), i nikt
    nie chce wyjechać. Macie tam dobrze w tym Krakowie ;)

    Usjwo

  • 8. Data: 2007-06-09 07:10:46
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    u...@g...pl napisał(a):

    > Z artykułu wynika że to taka przeciętna płaca w Comarchu ;), i nikt
    > nie chce wyjechać. Macie tam dobrze w tym Krakowie ;)

    mam kolege pracuje za jak wspomnialem 2500 i zapieprza jak wol czasami
    przychodzi w soboty i niedziele.Jak w chodzisz w ten budynek to moze i
    fakt nie spotkasz nikogo w garniturze, ale jest tez tak, ze nie spotkasz
    tez nikogo po 40 nie mowiac juz o 50, a teraz zadaj sobie pytanie co
    moze zrobic 25 letni programista zaraz po studiach i dostaniesz
    odpowiedz na pytanie, ja mialem miec watpliwa przyjemnosc byc tam na
    "szkoleniu" to byla strata czasu, prowadzil ja jakies roztrzesiny mlody
    czlowiek i jej wartosc merytoryczna byla nikła zeby nie mowic zadna, a
    wystarczylo wyslac takiego goscia na szkolenie MS i widzial by jak sie
    je prowadzi i do czego sluzy virtual Pc.

  • 9. Data: 2007-06-09 08:36:14
    Od: "Marcin" <e...@e...com>

    Użytkownik "T.F." <t...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    %5Bpage%5D=4

    > "Jadac z Comarchu na kontrakt do Miami,
    > informatyk zarobi 6 tys. dolarów miesiecznie.

    Witam

    Jesli ktos pojdzie na rozmowe o prace do Comarchu i dostanie pytanie: ile
    chcialby Pan zarabiac?
    To odpowiedz moze brzmiec: na poczatek standardowo prosze Pana/Pani 6000$ ;)

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 10. Data: 2007-06-09 14:26:23
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin <e...@e...com> napisał(a):

> [...]
    > chcialby Pan zarabiac?
    > To odpowiedz moze brzmiec: na poczatek standardowo prosze Pana/Pani 6000$ ;)

    To wtedy odpowiedzą: pytalismy się o oczekiwane wynagrodzenie miesięczne, a
    nie roczne.