PracaGrupypl.praca.dyskusje › szkolenie zagraniczne/delegacja a święto - dzien wolny ustawowo

  • 1. Data: 2007-06-10 20:28:38
    Temat: szkolenie zagraniczne/delegacja a święto - dzien wolny ustawowo
    Od: "tymek" <t...@n...podano.adr>

    Tak sie zlozylo ze spedzilem ostatnie kilka dni na szkoleniu za granica,
    ktore bylo dla mnie delegacja. W czwartek wypadalo Boze Cialo ktore jest w
    Polsce dniem ustawowo wolnym od pracy. Za granica jednak nie i tego dnia tak
    samo szkolenie trwalo.
    Podkreslam - tego dnia nie bylem w podrozy, tylko na miejscu, odbywalem
    szkolenie.

    Teraz pytanie - czy z tego tytulu nalezy mi sie po powrocie dzien wolny albo
    ekwiawalent pieniezny?

    Przejrzalem archiwum, ale byla tam mowa tylko o delegacji, nie zas o
    szkoleniu w delegacji w kraju w ktorym ten dzien nie jest dniem wolnym.

    pozdrawiam
    tymek

  • 2. Data: 2007-06-12 01:02:29
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

> [...]
    > szkolenie.
    > Teraz pytanie - czy z tego tytulu nalezy mi sie po powrocie dzien wolny albo

    jestes zatrudniony na zasadach polskiego KP, a więc wszelkie konsekwencje wynikają
    własnie z tego kodeksu.
    podpowiedź - byłeś do dypozycji firmy w dniu ustawowo wolnym od pracy

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*