PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak odzyskac podatek po pracy w Angli??

  • 1. Data: 2002-10-02 21:35:44
    Temat: Jak odzyskac podatek po pracy w Angli??
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    Pytanko jak w temacie
    pracuje w Angli legalnie i slyszalem ze mozna jakos zalatwic zwrot podatku
    tak jak robia to pracujacy w Niemczech lub Holandi.

    Jak to sie zalatwia i jakie potrzeba dokumenty ???

    pozdrawiam
    Xyloo

  • 2. Data: 2002-10-07 13:19:00
    Temat: Re: Jak odzyskac podatek po pracy w Angli??
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Xyloo" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tak jak robia to pracujacy w Niemczech lub Holandi.
    >
    > Jak to sie zalatwia i jakie potrzeba dokumenty ???

    Bardzo prosto. Wypelniasz po zakonczeniu roku podatkowego (na poczatku
    kwietnia) kilka formularzy i po paru miesiacach odbierasz czek albo
    dostajesz przelew na konto.
    Najlepiej zadzwon do Urzedu Skarbowego i popros o wyslanie potrzebnych
    dokumentow.
    Jak cos to wal na priva.
    -Marek

  • 3. Data: 2002-10-07 14:52:10
    Od: "Aga" <a...@N...gazeta.pl>

    nie dostajesz zwrotu calego podatku, tylko tyle ile nadplaciles w danym roku
    podatkowym. Jak nie pracujesz do konca roku to zawsze cos ci zwroca (progi
    rozkladaja sie na mniej miesiecy).

    > Bardzo prosto. Wypelniasz po zakonczeniu roku podatkowego (na poczatku
    > kwietnia) kilka formularzy i po paru miesiacach odbierasz czek albo
    > dostajesz przelew na konto.

    czy w Anglii ciagle jest marzec-kwiecien rok podatkowy? bo w ire sie zmienil
    i jest styczen-grudzien.
    I tu pieniadze mozna odebrac od razu po zakonczeniu pracy jak sie zadeklaruje
    ze wiecej juz w ire pracowac nie bedziesz.

    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2002-10-07 16:33:52
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

> [...]
    > dostajesz przelew na konto.
    > Najlepiej zadzwon do Urzedu Skarbowego i popros o wyslanie potrzebnych

    Jesli dobrze zrozumialem [bo dla Ciebie to pewnie jest oczywiste]
    mam sie udac do odpowiedniego urzedu w Angli i tam wypelnic te dokumenty?
    A jak potem w Polsce wyglada rozliczenie z naszym urzedem skarbowym???

    Pytam sie o takie szczegoly bo to dla znajomej ktora wlasnie pojechala
    pierwszy raz i nie ma o tym bladego pojecia.

    pozdrawiam
    Xyloo