PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak oceniac prace administaratora sieci?

  • 11. Data: 2002-06-26 10:48:54
    Temat: Re: Jak oceniac prace administaratora sieci?
    Od: "AndY" <p...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl>

    > Pod warunkiem ze bedie wynagradzany jak ksiegowa a nie jak pan przynies
    > podaj pozamiataj.
    > Nie mozna wymagac od czlowieka za marne pieniadze zeby byl w pelni
    > dyspozycyjny i na kazdym kroku uslugiwal WLADCY. A takie wrazenie odnosze
    > czytajac te posty.

    Wlasnie kolega mnie ubiegl w wypowiedzi :) . O czym my rozmawiamy ?
    Czy o firmie PKO BP ktora zleca prowadzenie swojej strony gieldowej jakiejs
    firmie i chce aby ta strona chodzila non stop bo nie moga sobie pozwolic na
    wielo tysieczne straty i placa miesiecznie za to 5000 zl czy o sieci w bloku
    gdzie szef firmy chce placic administratorowi 200 zl za to zeby wszyscy w
    bloku spokojnie mogli grac w Quaka lub sciagac gole panienki tudziez facetow
    ?
    I gdzie tu mowa o potracaniu 10 % za 1% opznienia w stosunku do uptime ? ba
    ... gdzie tu wogole jakis chory kilku godzinny czas reakcji ?

    W DUZYCH firmach ktore obsluguja DUZYCH klientow i dostaja za to DUZE
    pieniadze czas reakcji jest rzedy od 0 do godziny w zlaeznosci od pory dnia
    czy nocy oraz okolo 8 godzinny czas na usuniecie awarii ... i to juz jest
    naprawde szybko i pozadnie ... oczywiscie firma jesli to jest pierdola robi
    to w ciagu 30 sekund i nie czeka 8 godzin bo jak bedzie tak czesto to klient
    odejdzie ... wsyztko jest wiec w porzadku tylko prosze liczyc KOSZTY na
    ZAMIARY ....

    AndY

  • 12. Data: 2002-06-28 21:37:52
    Od: "WWTech" <w...@w...pl>

    Witam,

    "Dominik Gawłowski" <d...@w...pl> wrote in message

    > Pod warunkiem ze bedie wynagradzany jak ksiegowa a nie jak pan przynies
    > podaj pozamiataj.
    > Nie mozna wymagac od czlowieka za marne pieniadze zeby byl w pelni

    Czy ja pisalem o marnych pieniadzach? Wrecz przeciwnie. Pisalem ze musi miec
    odpowiednie warunki, co implikuje rowniez _satysfakcjonujaca_ pensje.

    > dyspozycyjny i na kazdym kroku uslugiwal WLADCY. A takie wrazenie odnosze
    > czytajac te posty.

    Za uczciwe pieniadze - jak najbardziej mozna.

    > pozdrawiam
    >
    > Dominik Gawlowski

    Pzdr, WWTK

  • 13. Data: 2002-06-28 21:44:43
    Od: "WWTech" <w...@w...pl>

    Witam,

    "AndY" <p...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl> wrote in message

> [...]
    > gdzie szef firmy chce placic administratorowi 200 zl za to zeby wszyscy w
    > bloku spokojnie mogli grac w Quaka lub sciagac gole panienki tudziez

    W takim wypadku nie potrzebuje admina, tylko amatora i dwie-trzy ksiazki z
    serii "nie tylko dla orlow" lub "w 24 godziny".

    > I gdzie tu mowa o potracaniu 10 % za 1% opznienia w stosunku do uptime ?
    ba
    > ... gdzie tu wogole jakis chory kilku godzinny czas reakcji ?

    J.w.

> [...]
    > czy nocy oraz okolo 8 godzinny czas na usuniecie awarii ... i to juz jest
    > naprawde szybko i pozadnie ... oczywiscie firma jesli to jest pierdola

    W duzych szanujacych siebie i klienta firmach i tak wszystko dziala na
    zasadzie potrojnej nadmiarowosci lub podobnej, wiec pojedyncza awaria i tak
    nie zostanie zauwazona przez klienta.

    > to w ciagu 30 sekund i nie czeka 8 godzin bo jak bedzie tak czesto to
    klient
    > odejdzie ... wsyztko jest wiec w porzadku tylko prosze liczyc KOSZTY na
    > ZAMIARY ....

    Oczywiscie.

    > AndY

    Pzdr, WWTK