PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak można ocenić kwalifikacje. › Jak można ocenić kwalifikacje.
    From: "Dariusz Kryszak" <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak można ocenić kwalifikacje.
    Date: Sat, 20 Sep 2003 23:54:53 +0200

    Witam grupowiczów.
    Piszę bo zastanwia mnie pewna sprawa.

    Pracuję na stanowisku przedstawiciela handlowego już z 4 lata. Razem mam 5
    lat doświadczenia zawodowego.

    Pracowałem jako przedstawiciel handlowy, * monter akumulatorów, księgowy,
    przedstawiciel ( w rodzinnej firmie)*, prezenter.

    Od 10 lat jestem użytkownikiem urządzeń zwanych komputerami począwszy od
    ATARI a od 2 lat zająłem się na poważnie informatyką - patrz nie granie i
    rysowanie. Zdążyłem pracując, studiując i ucząc się zajmować się sieciami
    komputerowymi, bazami danych, MySQL i access, html, php, flash mx. Poznałem
    trochę Novell'a , oczywiście dość dokładnie windowsy 95, 98, 2000, NT, XP i
    ostatnio nieco 2003, bardzo dobrze Linuxa (RedHat + Freesco). Jeszcze
    oczywiści na wyższym poziomie musiałem zapoznać się z Excel'em i Word'em -
    na tym kierunku jaki skończyłem było to niezbędne. Mój konik to sieci -
    jestem administratorem dwóch nie dużych sieci - jedna 7 i druga 8 userów.

    Wiem, że może to jeszcze nie zbyt wiele, bo 2 lata to faktycznie mało, ale
    jak oceniacie moje szanse na rynku pracy w branży informatycznej? Dodam, że
    jestem magistrem marketingu i zarządzania o specjalności metody ilościowe i
    informatyka w zarządzaniu.

    Od kiedy pamiętam zajmowałem się jakimiś nowinkami technicznymi, elektroniką
    itd.

    Jeszcze jedna istotna sprawa. Obecnie szkolę swój język angielski, bo za
    czasów studiów zabrakło mi po prostu kasy na naukę - obecnie trzeci poziom.
    Powiem tak - rozumiem sporo i nie muszę każdego słowa wertować ze
    słownikiem. Gorsza sprawa z pisaniem i mówieniem z poprawną gramatyką, choć
    co dobre na początek jak zapewnia mnie moja nauczycielka akcęt mam bardzo
    dobry. Zresztą sami wiecie, że informatyka to taka działka w której bez
    Angola ani rusz więc jakoś sobie daję radę.

    Proszę o opinię.

    Dzięki i pozdrawiam

    Jeżyk