PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak można ocenić kwalifikacje. › Re: Jak można ocenić kwalifikacje.
  • Data: 2003-09-21 18:04:48
    Temat: Re: Jak można ocenić kwalifikacje.
    Od: "Dariusz Kryszak" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Ostatnio nie czuję się zbyt dobrze
    w firmie i na stanowisku gdzie pracuję. Firma co prawda zła nie jest (czytaj
    pozycja na specyficznym rynku) ale po prostu system pracy i sposób oceny
    pracownika mi wybitnie nie leży. Informatyka jest moją pasją. Mogę to robić
    tak jak powiedział jeden z kolegów przez cały czas. Uczę się zawszę wtedy,
    kiedy tylko mogę włącznie z zarywaniem nocek. I bynajmniej nie przechwalam
    się tylko staram się uparcie dążyć do celu.

    Jednak jest wiele przeciwności, które trzeba pokonać. Jeżeli tylko miałbym
    szansę wykazać się w jakiejś firmie jako informatyk to zrobiłbym to -
    uwierzcie. Jest tylko pewien szkopuł. Za coś trzeba żyć, więc robię to co
    robię bez przekonania. Zaczynając pracę byłem pełen optymizmu co do jej
    wykonywania, jednak z czasem zmiany personalno-strukturalne pokazały mi
    prawdę o tym jakimi prawami rządzi się ta firma. Nie będę się rozpisywał
    tylko na zakończenie chciałbym życzyć wszystkim osobom, które szukają pracy
    bądź chcą ją zmienić powodzenia w niełatwym przedsięwzięciu.