PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak można ocenić kwalifikacje. › Re: Jak można ocenić kwalifikacje.
  • Data: 2003-09-20 22:11:13
    Temat: Re: Jak można ocenić kwalifikacje.
    Od: "mer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pracuję na stanowisku przedstawiciela handlowego już z 4 lata. Razem mam 5
    > lat doświadczenia zawodowego.
    >
    > Pracowałem jako przedstawiciel handlowy, * monter akumulatorów, księgowy,
    > przedstawiciel ( w rodzinnej firmie)*, prezenter.
    >
    > Od 10 lat jestem użytkownikiem urządzeń zwanych komputerami począwszy od
    > ATARI a od 2 lat zająłem się na poważnie informatyką

    > jestem administratorem dwóch nie dużych sieci - jedna 7 i druga 8 userów.

    Dodam, że jestem magistrem marketingu i zarządzania o specjalności metody ilościowe i

    rozumiem sporo i nie muszę każdego słowa wertować ze słownikiem. Gorsza sprawa z
    pisaniem i
    mówieniem z poprawną gramatyką,

    Mojego zaufania nie wzbudziłeś.
    Bawiłeś sie róznymi rzeczami nie ucząc się niczego tak do końca.
    Najlepszym dowodem jest to, że pytasz się obcych, nie znających cię ludzi, o to co
    umiesz
    Gdybyś był w czymkolwiek naprawdę dobry to robiłbyś to od rana do nocy za duże
    pieniadze i nie
    miałbyś czasu na pisanie tutaj.
    Wyspecjalizuj się w czymkolwiek, poznaj to od podszewki i ceń się dobrze.

    mer