PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak ma wyglądać początek nowej pracy ?

  • 11. Data: 2005-05-23 18:05:16
    Temat: Re: Jak ma wyglądać początek nowej pracy ?
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >A z punktu widzenia pracownika - cholernie to irytujace, jak szukasz
    >wiadomosci, a nie wiesz, co jeszcze powiniennes wiedziec. Ale za to wiedza,
    >jaka zdobedziesz tym sposobem, jest znacznie cenniejsza od tej, ktora na
    >szkoleniach ciebie nasyca.

    prawda - takie wiadomosci lepiej zapadaja w pamiec..
    ja np dzis bylam prawdziwy pierwszy dzien w nowej pracy (wczesniej
    mialam 3 dni wdrozenia podczas ktorych niby sie uczylam niektorych
    rzeczy, pokazywali mi co jak robic itp...ale w sumie w nawale
    informacji niewiele mi w glowie zostalo - dobrze ze robilam notatki)
    tak naprawde dopiero dzis nowa praca dala mi w kosc - jak juz calkiem
    na serio musialam wszystkim sie zajac i ogarnac od a do z :)
    nadal ciagle sie pytam - ale tez staram sie sama dojsc do niektorych
    rzeczy - robie wszystko 2 razy dluzej , po 3 razy sprawdzam... ale byc
    moze w ten sposob lepiej to wszystko ogarne i wypracuje sobie wlasne
    szybkie metody pracy - bo dzis to sie autentycznie ze wszystkim nie
    wyrobilam hehe (a myslalam ze to bedzie taka mila ciepla posadka z
    przerwami na kawusie co jakis czas - a tu nawet nie bylo kiedy
    drugiego sniadania zjesc :)))
    ale wszystko z czasem - jak sie naucze to bede pewnie jak maszynka
    pracowac i bedzie czas na wszystko ;)

    CanoE
    _____________________________________
    Time is on my side

  • 12. Data: 2005-05-23 18:28:25
    Temat: Re: Jak ma wygl?daae pocz?tek nowej pracy ?
    Od: rossel <r...@n...com>

    CanoE napisał(a):

    > a tu nawet nie bylo kiedy drugiego sniadania zjesc :)))
    > ale wszystko z czasem - jak sie naucze to bede pewnie jak maszynka
    > pracowac i bedzie czas na wszystko ;)

    No jasne, za każdym razem jest tak w nowej pracy. Jak dojdziesz do
    wprawy to nie tylko będzie czas na śniadanko i kawkę, ale i na inne
    przyjemności...paierosek {jeśli używasz i wolno gdzieś tam w
    kibelku}...ciasteczko...Halo halo, może ktoś pizzę zamówi???

    Pozdro

  • 13. Data: 2005-05-23 18:46:12
    Od: "dEG" <d...@g...pl>

> [...]
    > rozpoczęciem pracy nowy pracownik będzie jakoś przeszkolony pod kątem
    > rozpoczęcia pracy, na co w jedenj firmie uszyszałem "przeciesz nie posadzimy
    > pana przed biurkiem i powiemy rób!" :)
    >
    > A w tej pracy włsnie się tak stało, kierownik przypraowadził mnie do działu w
    > którym pracuję, przedstawił i poszedł - zapomniał tylko powiedzieć "rób !"
    >
    > Usiadłem na kraju jakiegoś biurka, rzucono mi stos faxów po czym zaczęto
    > podawać mi słuchawkę jak usłyszano, że ktoś dzwoni w tym języku w którym ja
    > też mówię. I zostało tak do dziś...
    >
    > Zero przeszkolenia, do wszystkiego musze dochodzić sam.

    Ja w najblizszym czasie ide na praktyki studenckie jako informatyk i tez mi z
    gory powiedziano ze niczego mnie nie naucza a licza ze indywidualnie sie
    przygotuje do miesiecznej pracy [programowanie obiektowe w Php+MySQL]. Wyglada
    wiec ze to normalka.

  • 14. Data: 2005-05-23 20:54:18
    Temat: Re: Jak ma wyglšdaÌ poczštek nowej pracy ?
    Od: Paweł Chrobak <b...@W...pl>

    rossel wrote:

> [...]
    > przyjemności...paierosek {jeśli używasz i wolno gdzieś tam w
    > kibelku}...ciasteczko...Halo halo, może ktoś pizzę zamówi???

    jesus maria chłopie ale ty niewyrażnie piszesz !!! (kodowanie)

    Paweł Chrobak jako Beefens ---- gg 1018276
    STRONA DOMOWA ---- www.dossie.republika.pl

  • 15. Data: 2005-05-23 22:28:36
    Temat: Re: Jak ma wygl^(1)da? pocz^(1)tek nowej pracy ?
    Od: rossel <r...@n...com>

    Paweł Chrobak napisał(a):

    > jesus maria chłopie ale ty niewyrażnie piszesz !!! (kodowanie)

    Cholerka jakieś krzaczki. Cusik z kodowaniem nie tak :)

    Pozdro

  • 16. Data: 2005-05-24 07:55:02
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Mon, 23 May 2005 22:54:18 +0200, Paweł Chrobak <b...@W...pl>
    napisał:

    > jesus maria chłopie ale ty niewyrażnie piszesz !!! (kodowanie)

    Nie czytaj na siłe w ISO zadeklarowanego unikodu.

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 17. Data: 2005-05-24 16:36:44
    Od: Paweł Chrobak <b...@W...pl>

    T.Omasz wrote:

    > Nie czytaj na siłe w ISO zadeklarowanego unikodu.

    aha no to ok, a można to w OE ustawić ??

  • 18. Data: 2005-05-28 07:00:06
    Temat: Re: Jak ma wyglÂądaĂŚ poczÂątek nowej pracy ?
    Od: "Raveman" <o...@b...pl>

    Użytkownik "Paweł Chrobak" <b...@W...pl> napisał w wiadomości

    > jesus maria chłopie ale ty niewyrażnie piszesz !!! (kodowanie)

    niby uzywasz Outlook Express .. zaniam zrzedzic bys lepiej zobaczyl jakie ma
    opcje, wiesz ze ( podpowiedz menu Format .... )