PracaGrupypl.praca.dyskusje › Grupa alt.pl.marynarze

  • 1. Data: 2005-05-23 09:54:38
    Temat: Grupa alt.pl.marynarze
    Od: "Mar" <n...@n...pl.invalid>

    Witam.
    Zapraszam na alt.pl.marynarze. Grupa jest na:
    news.amu.edu.pl
    news.atman.pl
    Może ktoś wie, na jakich innych serwerach jest ta grupa.
    Mar

  • 2. Data: 2005-05-23 19:40:09
    Temat: Re: Grupa alt.pl.marynarze
    Od: "Mar" <n...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Mar" <n...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Zapraszam na alt.pl.marynarze. Grupa jest na:
    > news.amu.edu.pl
    > news.atman.pl

    news.atman.pl trzyma posty nie dłużej jak 24 h na w/w grupie.
    Wysyłać można na news.atman.pl poprzez nr 0 209 580 (OnetKonekt) i pojawią się
    również na news.amu.edu.pl
    Mar

  • 3. Data: 2005-05-23 19:50:00
    Od: 3E <3...@3...pl>

    Mar napisał(a):
    > news.atman.pl trzyma posty nie dłużej jak 24 h na w/w grupie.
    > Wysyłać można na news.atman.pl poprzez nr 0 209 580 (OnetKonekt) i pojawią się
    > również na news.amu.edu.pl
    Nędza. Nic nie działa. Atman szybko się czyści, na AMU.edu nie można
    pisać, a modemowcy nie tracą cennych impulsów na grupy.

    Niech się znajdzie jakiś zdolny spec od sieci i rozpropaguje tą grupę na
    inne serwery.

  • 4. Data: 2005-05-23 21:05:37
    Od: "Mar" <n...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "3E" <3...@3...pl> napisał w wiadomości news:d6tc6t$ma3$1@news.mm.pl...

    > Nędza. Nic nie działa. Atman szybko się czyści, na AMU.edu nie można
    > pisać,
    > Niech się znajdzie jakiś zdolny spec od sieci i rozpropaguje tą grupę na
    > inne serwery.

    Ja wysyłam na news.atman.pl poprzez nr 0 209 580. Posty automatycznie
    pojawiają się na news.amu.edu.pl i tu są już przez dłuższy czas.
    Mar