PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak liczyc urlop ?

  • 1. Data: 2005-06-22 14:43:34
    Temat: Jak liczyc urlop ?
    Od: "Czarek" <c...@p...onet.pl>

    Witam,
    ile dokladnie przysluguje dni urlopu na dzien 31.08 jesli pracownik ma na
    rok 26 dni urlopu?
    Mnie wychodzi 18 dni - ale nie jestem pewien.
    I czy pracownikowi skladajacemu wypowiedzenie przysluguje dodatkowe 2 dni na
    "szukanie pracy" - kiedys cos takiego bylo w ustawie :)
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-22 15:17:12
    Temat: Re: Jak liczyc urlop ?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 22 Jun 2005 16:43:34 +0200, "Czarek"
    <c...@p...onet.pl> zakodował:

    >ile dokladnie przysluguje dni urlopu na dzien 31.08 jesli pracownik ma na
    >rok 26 dni urlopu?

    Jeśli ma 26 dni urlopu, to nie jest jego pierwszy urlop. Zatem od 1
    stycznia każdego roku przysługuje mu 26 dni urlopu.

    >I czy pracownikowi skladajacemu wypowiedzenie przysluguje dodatkowe 2 dni na
    >"szukanie pracy" - kiedys cos takiego bylo w ustawie :)

    Nie, nie przysługuje.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2005-06-22 15:43:42
    Od: "Czarek" <c...@p...onet.pl>

    > Jeśli ma 26 dni urlopu, to nie jest jego pierwszy urlop. Zatem od 1
    > stycznia każdego roku przysługuje mu 26 dni urlopu.

    Mnie chodzilo o to, jak pracownik by skladal wypowiedzenie - ile ma do
    wykorzystania do konca sierpnia.

    Szkoda :(

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-06-22 18:12:33
    Od: "Mariusz Orzechowski" <askala@poczta_usun.onet.pl>

    Przysluguje Ci urlop wypoczynkowy proporcjonalnie do przepracowanego czasu.

    Wymiar 26 dni : 12 m-cy = 2,16666 * 8 przepracowanych m-cy = 17,333, w
    zaokragleniu 18 dni

    art. 37, par. 1 W okresie co najmniej dwutygodniowego wypowiedzenia umowy o
    prace dokonanego przez pracodawce pracownikowi przysluguje zwolnienie na
    poszukiwanie pracy z zachowaniem prawa do wynagrodzenia.
    2 dni - w okresie dwutygodniowego i miesiecznego wypowiedzenia
    3 dni - w okresie 3 miesiecznego wypowiedzenia

  • 5. Data: 2005-06-23 05:43:26
    Od: "Czarek" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz Orzechowski" <askala@poczta_usun.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d9c9pv$gh6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > 2 dni - w okresie dwutygodniowego i miesiecznego wypowiedzenia
    > 3 dni - w okresie 3 miesiecznego wypowiedzenia

    O to mi wlasnie chodzilo - bardzo dziekuje :)
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-06-23 09:36:35
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 23 Jun 2005 07:43:26 +0200, "Czarek"
    <c...@p...onet.pl> zakodował:

    [...]

    >O to mi wlasnie chodzilo - bardzo dziekuje :)

    Zwróciłeś uwage na te słowa?
    Zwolnienie nie należy Ci się.