PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak liczyc urlop ? › Re: Jak liczyc urlop ?
    From: "Mariusz Orzechowski" <askala@poczta_usun.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak liczyc urlop ?
    Date: Wed, 22 Jun 2005 20:12:33 +0200

    Przysluguje Ci urlop wypoczynkowy proporcjonalnie do przepracowanego czasu.

    Wymiar 26 dni : 12 m-cy = 2,16666 * 8 przepracowanych m-cy = 17,333, w
    zaokragleniu 18 dni

    art. 37, par. 1 W okresie co najmniej dwutygodniowego wypowiedzenia umowy o
    prace dokonanego przez pracodawce pracownikowi przysluguje zwolnienie na
    poszukiwanie pracy z zachowaniem prawa do wynagrodzenia.
    2 dni - w okresie dwutygodniowego i miesiecznego wypowiedzenia
    3 dni - w okresie 3 miesiecznego wypowiedzenia