PracaGrupypl.praca.dyskusje › pit

  • 1. Data: 2005-06-22 07:06:11
    Temat: pit
    Od: "marcin" <h...@v...pl>

    Witam,

    od roku pracowałem w jednej firmie na podstawie umowy o dzieło. Niedługo
    zaczynam pracę w innej na umowe o pracę. Co z pitem z perwszej firmy? Do
    kiedy muszę go złożyć? Czy do konca kwietnia 2006 czy jakos wczesniej?
    Dzieki za pomoc

    pzodrawiam,
    marcin

  • 2. Data: 2005-06-22 08:20:05
    Temat: Re: pit
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    marcin <h...@v...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > od roku pracowałem w jednej firmie na podstawie umowy o dzieło. Niedługo
    > zaczynam pracę w innej na umowe o pracę. Co z pitem z perwszej firmy? Do
    > kiedy muszę go złożyć?

    Nie składasz nigdzie "pita z firmy". Składasz pita z zeznaniem podatkowym,
    wypełnionym na podstawie wszystkich pitów otrzymanych na danych rok...

    > Czy do konca kwietnia 2006 czy jakos wczesniej?

    .. i tego to pita składasz właśnie do końca kwietnia.

    JoP