PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowy na czas określony - z przerwami

  • 1. Data: 2005-06-22 13:56:21
    Temat: umowy na czas określony - z przerwami
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Witam!

    Załóżmy, że pracuję na umowę na czas określony do ostatniej niedzieli.
    Jest to mój ostatni dzień pracy na zmianie, potem mam 2 dni wolne, i
    zaczynam kolejny cykl zmiany. Po dwóch dniach wolnych przychodzę do pracy, a
    pracodawca proponuje mi kolejną umowę na czas określony, ale od dnia, w
    którym przyszedłem do pracy, czyli mam 2 dni bez ciągłości umowy, mimo że te
    2 dni są moimi normalnymi dniami wolnymi wynikającymi z mojego rozkładu
    zmian.

    Czy pracodawca może tak postąpić? Czy tracę wtedy prawo do urlopu?

    Konkretnie dotyczy to umowy o pracę tymczasową, więc ich liczba na czas
    określony może być dowolna.

    L.

  • 2. Data: 2005-06-22 14:17:40
    Temat: Re: umowy na czas określony - z przerwami
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    Jeśli wynika, powinieneś na to zwrócić uwagę , bo nie tracisz prawa do urlopu,
    ale może ci niesłusznie zaniżyć wynagrodzenie i nie policzyć tych 2 dni, a
    przecież chociaż nie pracowałeś , to pracowałeś. :)

  • 3. Data: 2005-06-22 15:01:12
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 22 Jun 2005 15:56:21 +0200, "Liwiusz"
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> zakodował:

    > Czy pracodawca może tak post?pić? Czy tracę wtedy prawo do urlopu?

    Tak. Równie dobrze może dać Ci świadectwo pracy, do ostatniego dnia
    obowiązywania umowy.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded