PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak, gdzie najlepiej znalesc noweg pracownika?

  • 11. Data: 2006-03-08 23:23:05
    Temat: Re: Jak, gdzie najlepiej znalesc noweg pracownika?
    Od: Marek <a...@w...zapraszam.pl>

    > Niestety male firmy maja duzy klopot z rekrutacja,
    > nie dosc ze nie ma gdzie szukac pracownikow to
    > jeszcze jakosc CV i informacji od pracownika jest niska.

    Żeby tak trafnie jednym zdaniem podsumować sytuację :)
    - gratuluję takich umiejętności niestety :(.

    > Zobaczymy jak bedzie, jesli nie da rady, to pozniej pojde
    > do Urzedu Pracy

    Sobie daruj. Strata czasu. Podpisałem umowę z UP i owszem
    - przysyłali kandydatów (sama tablica ogłoszeń nic nie daje).
    W 99% od drzwi było wołanie - "proszę o pieczątkę, że się
    nie nadaję".

    > Dlaczego wole internet?

    Każdy woli i w jakimś stopniu realizuje. Ale sam piszesz:

    > Droga papierowa [..] moze jest bardziej nakierowana
    > do grupy docelowej jakiej ja szukam......

    I to by było na tyle, gdyby nie jeszcze jedna rzecz. Obecne
    możliwości internetu wynikają z celów prowadzących takie serwisy
    - zarobek. Mogłoby to być 100x ciekawsze, gdyby było zrobione
    z głową i miało odpowiedni patronat.

    > Ja po prostu potrzebuje pracowitej osoby, bez wyzszego
    > wyksztalcenia :-) do pracy nie biurowej :-)

    Do wytrwałych świat należy, czego ci życzę, bo wymagania masz
    nie małe :D

    > Jak macie jakies pomysly to piszcie smialo....

    :D Fajnie, że masz przynajmniej poczucie humoru!

    --
    Marek
    http://zapraszam.pl

  • 12. Data: 2006-03-09 18:55:16
    Od: Mihnik <m...@s...pl>

    no troche sie ruszylo, bo otrzymalem 20 cv.......
    wiekszosc z serwisu gratka, z ciekowosci podam dane ze
    naglowek ogloszenia wyswietlono 2400 razy
    a 275 osob weszlo do srodka (do tresci ogloszenia)
    no i 20 osob wyslalo CV......

    na pierwszy rzut oka pare CV ciekawych, pare zaskakujacych (ktos ma
    prace w biurze, wyzsz wykszt i chce pracowac fizycznie) pare
    rozbrajajacych :)))) takich bardzo zabawnych........

    Obawiam sie ze niedlugo wszyscy beda mieli wyzsze wyksztalcenie i bede
    musial zatrudniac Ukraincow ;)))