PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie a emerytura

  • 1. Data: 2007-11-13 18:45:07
    Temat: umowa zlecenie a emerytura
    Od: "Zyga" <zyga.dude[usun_to]@wp.pl>

    Witam

    Zakładając wynagrodzenie 1000 pln brutto na umowę zlecenie według
    kalkulatora płac wychodzi 724,33 pln netto.
    A ja bym chciał wiedzieć ile w tym przypaku zostanie przelane na pierwszy
    filar emerytalny a ile na drugi (OFE). Zwłaszcza interesuje mnie ten drugi
    filar(OFE).
    Jeśli ktoś z Was potrafi udzielić takiej informacji to z góry dziękuję.

    PS rozpatrywany przypadek to "osoba bezrobotna", nie student, brak innego
    wynagrodzenia.

    pozdrawiam
    Zygmunt

  • 2. Data: 2007-11-13 18:59:14
    Temat: Re: umowa zlecenie a emerytura
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-11-13 19:45 [Zyga] napisał(a):
> [...]
    > filar(OFE).
    > Jeśli ktoś z Was potrafi udzielić takiej informacji to z góry dziękuję.

    Gugiel potafi ;-)
    Do OFE idzie 7,3% podstawy wymiaru składki emerytalnej czyli w Twoim
    przypadku 73 zł.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 3. Data: 2007-11-13 20:01:51
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fhcs6e$qi3$1@news.lublin.pl, *Pe.Ka* wrote:

    > Gugiel potafi ;-)
    > Do OFE idzie 7,3% podstawy wymiaru składki emerytalnej czyli w Twoim
    > przypadku 73 zł.

    Warto tylko dodac ze to nie oznacza ze na konto w OFE ci wplynie 73. Bo ofe
    potraci swoja prowizje i przeliczy pozostala kwote po kursie za jednostke z
    danego dnia i odpowiednia ilosc jednostek umiesci na twoim koncie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2007-11-14 13:40:29