PracaGrupypl.praca.dyskusje › Istnieja takie firmy

  • 1. Data: 2005-10-14 06:46:40
    Temat: Istnieja takie firmy
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Od ponad 3 miesiecy pracuje w duzej firmie (ok 1000 zatrudnionych). Mam
    komfortowe warunki pracy, poprzeczke postawiona tuz ponad moimi umiejetnosciami,
    wiec wciaz mam motywacje, by sie uczyc. Szefa, ktory slucha. Wlasne, duze
    biurko, szafke na kluczyk, oprogramowanie o ktore wnioskowalam.

    Biorac pod uwage kilka firm, w ktorych do tej pory pracowalam - po prostu raj na
    ziemi.

    Wczoraj dostalam umowe na czas nieokreslony. I podwyzke. Biorac pod uwage, ze
    slyszalam, ze tu podwyzek nie ma (od osob, ktore o podwyzki sie staraja) jestem
    pod wrazeniem. Wiem, ze to motywacja do dalszego wysilku i "nagroda" za
    dotychczasowa prace.

    Istnieja takie firmy.

    I dostalam sie bez znajomosci. A jestem kobieta i pracuje jako programista :).

    Pozdrawiam wszystkich szukajacych

    Kania

  • 2. Data: 2005-10-14 07:30:10
    Temat: Re: Istnieja takie firmy
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Kania napisał(a):

    > Istnieja takie firmy.

    No jest jeszcze opcja, że Ty nie istniejesz, albo...

    > I dostalam sie bez znajomosci. A jestem kobieta i pracuje jako programista

    ... nie jesteś kobietą.

    > :).

    ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 3. Data: 2005-10-14 07:59:44
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Paweł 'Styx' Chuchmała" <s...@t...ds.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:dinmpu$gcv$1@panorama.wcss.wroc.pl...

    > No jest jeszcze opcja, że Ty nie istniejesz, albo...

    > ... nie jesteś kobietą.

    W jednej firmie zatrudnili ostatnio kobiete-admina i ludzie z tej firmy
    chodza teraz i sie wszedzie chwala, ze maja kobiete-admina. ;)

    I.

  • 4. Data: 2005-10-14 08:22:44
    Od: fabio <b...@e...pl>

    In article <5...@n...onet.pl>,
    k...@p...onet.pl says...

    > Istnieja takie firmy.
    > I dostalam sie bez znajomosci. A jestem kobieta i pracuje jako programista :).

    No, Ameryki to nie odkrylas. Jestes po prostu kolejnym przykladem, ze
    jak ktos chce, to potrafi. Potrafi znalezc firme, w ktorej bedzie sie
    czul dobrze i potrafi realizowac swoje zyciowe cele. Powodzenia.

    ..:: fabio

  • 5. Data: 2005-10-14 09:03:11
    Od: "EP" <i...@p...onet.pl>

    Co to za firma? Moze i ja spróbuję :) Wlasnie zmieniam prace.

    Pozdrawiam

    Istotka

  • 6. Data: 2005-10-14 09:08:34
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Immona wrote:

    > W jednej firmie zatrudnili ostatnio kobiete-admina i ludzie
    > z tej firmy chodza teraz i sie wszedzie chwala, ze maja
    > kobiete-admina. ;)

    No bo to fajne jest ;) Gdzieś kiedyś taki cytat wykopałam:

    "Rekiny budzą strach. Strach porównywalny chyba tylko z tym,
    który budzi kobieta - administrator sieci. Jedno i drugie piękne.
    Jedno i drugie śmiertelnie groźne. Jedno i drugie nie dające
    w swoim naturalnym środowisku szans ofierze."

    Coś w tym jest... ;)

    Kira (nie pamiętam czyje to, jak ktoś wie to podpisać proszę...)

  • 7. Data: 2005-10-14 09:13:27
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Paweł 'Styx' Chuchmała wrote:

    > ... nie jesteś kobietą.

    "Ani świnka, ani morska"...? ;)

    Kira

  • 8. Data: 2005-10-14 09:33:18
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Immona napisał(a):

    > W jednej firmie zatrudnili ostatnio kobiete-admina i ludzie z tej firmy
    > chodza teraz i sie wszedzie chwala, ze maja kobiete-admina. ;)

    Najlepszą [1] książkę o administracji Unixem napisała kobieta.
    Aeleen Frisch. :)

    [1] No... przynajmniej w opinii wielu osób, w tym mojej.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2005-10-14 11:05:27
    Od: Kanta <k...@n...onet.pl>

    Użytkownik Kira napisał:

    > "Ani świnka, ani morska"...? ;)

    kira ty to chyba uwielbiasz ten kawał :)
    albo on ciebie ;)

    kanta(zawalona robotą bo ją zmienia[a jednak da się] i czytająca na wyrywki)
    --
    czy to nie czas na małe conieco?
    tak to jest właśnie ten czas..

  • 10. Data: 2005-10-14 12:49:47
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Kania" napisał w wiadomości

> [...]
    > sie uczyc. Szefa, ktory slucha. Wlasne, duze biurko, szafke
    > na kluczyk, oprogramowanie o ktore wnioskowalam.

    Kurde, jak się chwalić, to na całego!
    Napisz co to za firma - w końcu warto promować dobrych
    przedsiębiorców!
    Jak długo już tam pracujesz?

    --
    Koziorozec