PracaGrupypl.praca.dyskusje › Istnieja takie firmy

  • 21. Data: 2005-10-17 11:16:57
    Temat: Re: Istnieja takie firmy
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > Kurcze... nawet nie wiedziałem, że obecnie może być z tym problem. I to przy
    > mojej tendencji do dostrzegania bonusów ;-)

    Bo on sie czepia...

    Wnioskowalam o oprogramowanie... a to nie jest standardowo praktykowane, ze
    firma kupuje oprogramowanie dla konkretnego pracownika i na jego prosbe. A
    przynajmniej ja w swoim dosc dlugim zyciu zawodowym sie z tym nie spotkalam.

    Kania

  • 22. Data: 2005-10-17 16:09:02
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Kania w news:5af6.00000e30.43538828@newsgate.onet.pl napisał(a):

    > Bo on sie czepia...

    Ja wiem, ale odnoszę się również do Twojego tekstu, w którym to wymieniłaś
    jednak. Mnie nie przyszło do głowy, aby zwrócić na to uwagę, a jak pisałem -
    doszukuję się bonusów gdzie się da ;-)

    > Wnioskowalam o oprogramowanie... a to nie jest standardowo
    > praktykowane, ze firma kupuje oprogramowanie dla konkretnego
    > pracownika i na jego prosbe.

    Jeśli o to chodzi też nie mam powodów do narzekań :-)

    Pozwolę sobie tutaj odpowiedzieć Sławkowi - jedno i drugie ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 23. Data: 2005-10-18 11:53:50
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 14 Oct 2005 14:49:47 +0200, "Koziorozec" <b...@n...pl> wrote:

    >Napisz co to za firma - w końcu warto promować dobrych
    >przedsiębiorców!
    >Jak długo już tam pracujesz?
    "Od ponad 3 miesiecy pracuje w duzej firmie" - to Jej pierwsze zdanie
    :)

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 24. Data: 2005-10-19 22:32:41
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości

    > "Od ponad 3 miesiecy pracuje w duzej firmie" -
    > to Jej pierwsze zdanie
    > :)

    Gapa ze mnie! ;))
    Za szybko czytam! ;)))

    No to ja uważam tę wiadomość za mało wiarygodną! ;))
    Po trzech miesiącach to można sporo dobrego powiedzieć
    o firmie, ale z czasem:
    http://www.dafresh.com/Usmiech/fpd_smile.php?image=7
    74&nr_galerii=6

    ;)

    --
    Koziorozec

  • 25. Data: 2005-10-21 05:40:39
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Za szybko czytam! ;)))
    >
    > No to ja uważam tę wiadomość za mało wiarygodną! ;))
    > Po trzech miesiącach to można sporo dobrego powiedzieć

    Hmmm... jakby nie bylo nie jest to moja pierwsza praca. Jak zaczne dostrzegac u
    siebie elementy zdziwienia tym, co sie dzieje zaczne szukac innej :)

    Na razie jest niezle :)

    Kania

  • 26. Data: 2005-10-24 11:59:32
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Kania" napisał w wiadomości

    > Hmmm... jakby nie bylo nie jest to moja pierwsza praca. Jak zaczne
    dostrzegac u
    > siebie elementy zdziwienia tym, co sie dzieje zaczne szukac innej :)
    >
    > Na razie jest niezle :)

    I z całego serca życzę Ci, aby tak było dalej (albo jeszcze lepiej) :)
    W końcu wszystko zależy od ludzi.

    Pozdrówka

    --
    Koziorozec

  • 27. Data: 2005-10-25 06:48:01
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > I z całego serca życzę Ci, aby tak było dalej (albo jeszcze lepiej) :)
    > W końcu wszystko zależy od ludzi.

    Dzieki :) I wzajemnie :)

    Kania