PracaGrupypl.praca.dyskusjeIstnieja takie firmy › Istnieja takie firmy
    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Istnieja takie firmy
    Date: 14 Oct 2005 08:46:40 +0200

    Od ponad 3 miesiecy pracuje w duzej firmie (ok 1000 zatrudnionych). Mam
    komfortowe warunki pracy, poprzeczke postawiona tuz ponad moimi umiejetnosciami,
    wiec wciaz mam motywacje, by sie uczyc. Szefa, ktory slucha. Wlasne, duze
    biurko, szafke na kluczyk, oprogramowanie o ktore wnioskowalam.

    Biorac pod uwage kilka firm, w ktorych do tej pory pracowalam - po prostu raj na
    ziemi.

    Wczoraj dostalam umowe na czas nieokreslony. I podwyzke. Biorac pod uwage, ze
    slyszalam, ze tu podwyzek nie ma (od osob, ktore o podwyzki sie staraja) jestem
    pod wrazeniem. Wiem, ze to motywacja do dalszego wysilku i "nagroda" za
    dotychczasowa prace.

    Istnieja takie firmy.

    I dostalam sie bez znajomosci. A jestem kobieta i pracuje jako programista :).

    Pozdrawiam wszystkich szukajacych

    Kania