PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie wynagrodzenie programisty?

  • 1. Data: 2005-10-13 21:05:31
    Temat: jakie wynagrodzenie programisty?
    Od: "ula" <m...@a...pl>

    Witam, Chciałam zapytać jakie wynagrdzenie otrzymuje programista Java, C++
    .... w miedzynarodowej firmie informatycznej w polsce (np. kraków). Znajomy
    włoch-programista (j.angielski, włoski, francuski), szuka pracy w polsce i
    pytał o zarobki... jeżeli mógłby ktoś sie wypowiedzieć... DZIĘKUJE

  • 2. Data: 2005-10-13 22:12:52
    Temat: Re: jakie wynagrodzenie programisty?
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@N...pl>

    "ula" <m...@a...pl> wrote in message
    > Witam, Chciałam zapytać jakie wynagrdzenie otrzymuje programista Java, C++
    > .... w miedzynarodowej firmie informatycznej w polsce (np. kraków). Znajomy

    ale konkretnie krakow czy gdzies w polsce ?
    bo rozpietosc np miedzy Krakowem a Wawa bywa dwukrotna !

    pozdrawiam
    CP

  • 3. Data: 2005-10-14 06:21:14
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Moj kolega- zatrudniony jako programista C , assembler ( programuje
    mikrokontrolery , nie soft do PC) w Krakowie w miedzynarodowej firmie dostal
    na pocztatek 3800 netto, czyli na reke. Taka kwote zaproponowano mu na okres
    poczatkowy gdzie pierwsze 3 miesiace to szkolenie a nie rzeczywista praca.
    Dodatkowo otrzymal od razu umowe o prace na czas nieokreslony- bez zadnych
    okresow probnych czy innych bzdur. Facet ma ok 8 letnie doswiadczenie w
    programowaniu i projektowaniu sprzetu opartego na mikroprocesorach.
    --
    Jackare
    Bytom

  • 4. Data: 2005-10-14 07:29:35
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > okresow probnych czy innych bzdur. Facet ma ok 8 letnie doswiadczenie w
    > programowaniu i projektowaniu sprzetu opartego na mikroprocesorach.

    Jakby mial 8 letnie doswiadczenie w C++ albo Javie to mysle, ze tez by
    gdzies tyle zarabial :)
    Jarod

  • 5. Data: 2005-10-14 13:05:46
    Od: "Ice" <...@...a>

> [...]
    > włoch-programista (j.angielski, włoski, francuski), szuka pracy w polsce i
    > pytał o zarobki... jeżeli mógłby ktoś sie wypowiedzieć... DZIĘKUJE

    2 pln za linijke. brutto ;)

  • 6. Data: 2005-10-14 13:06:53
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Ice napisał(a):

    > 2 pln za linijke. brutto ;)

    Wliczasz komentarze? ;)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2005-10-14 14:39:29
    Od: "Lukasz Stela" <l...@p...onet.pl>

    he he własnie sobie policzyłem wg Twojej stawki:

    4,5 MB kodu / 4 lata
    średnio 34.7 bajtów /linię (tylko pliki *.cpp i *.h z komentarzami)

    Co wedługo Twojej stawki daje:
    129683 linie / 4 lata
    a to daje 2700 zł brutto

    Trochę maławo... Ale wyżyć się da.

  • 8. Data: 2005-10-14 14:40:16
    Od: "Lukasz Stela" <l...@p...onet.pl>

    Aaaa Przepraszam. Poprawka. 5400 PLN. To już nieźle!

  • 9. Data: 2005-10-14 15:01:14
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Lukasz Stela napisał(a):

    > he he własnie sobie policzyłem wg Twojej stawki:

    To nie jest 'moja stawka', ja tylko się spytałem
    czy wliczamy komentarze. ;)

    > 4,5 MB kodu / 4 lata
    > średnio 34.7 bajtów /linię (tylko pliki *.cpp i *.h z komentarzami)

> [...]

    Ten sposób liczenia byłby dobry dla programistów asemblera. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2005-10-14 19:35:14
    Od: balsamum_vigor <b...@g...pl>

    ula napisał(a):
> [...]
    > włoch-programista (j.angielski, włoski, francuski), szuka pracy w polsce i
    > pytał o zarobki... jeżeli mógłby ktoś sie wypowiedzieć... DZIĘKUJE

    6,5 brutto w Krakowie, w firmie informatycznej, miedzynarodowej. 2 lata
    doswiadczenia.

    --
    Pozdrawiam,

    balsamum_vigor