PracaGrupypl.praca.dyskusjeInzynierownie ????? › Inzynierownie ?????
    From: "Xyloo" <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Inzynierownie ?????
    Date: Mon, 14 Nov 2005 13:13:27 +0100

    Publikatory na potege pisza jak to w naszym kraju potrzebni, ba
    rozchwytywani sa wszyscy inzynierowie.
    Przeczytalem nawet ze absolwent moze dostac 3-4 tys netto a doswiadczeni
    15-14 tys. Mam nadzieje ze takie przypadki gdzies za siemioma gorami sie
    zdazaja bo ja nie znam i nie slyszalem. Nie zaobserwowalem wzrostu ogloszen
    poszukujacych inzynierow, wiec moje pytanie gdzie ich szukaja?
    Jesli ktos moze podzielic sie ta "tajemna" wiedza....

    pozdrawiam
    xyloo