PracaGrupypl.praca.dyskusjeInzynier Zapewnienia Jakosci Dostawcow, Inzynier Jakosci › Re: Inzynier Zapewnienia Jakosci Dostawcow, Inzynier Jakosci
    From: EL <s...@w...na.drzewo.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Inzynier Zapewnienia Jakosci Dostawcow, Inzynier Jakosci
    Date: Mon, 19 Sep 2005 06:17:42 +0000 (UTC)

    On 2005-09-17, Marek Lubiński <m...@n...spam.data.pl> wrote:

    > Hmm...a to ciekawe, o jakiej firmie/firmach mówisz, bo na pewno nie są
    > to żadne firmy produkcyjne.

    Również firmy produkcyjne, choć trudno powiedzieć czy poważne.

    > W poważnej firmie produkcyjnej płaca jest tak jak napisałeś, ale na
    > pewno zakres obowiązków nie pokrywa się z tym co napisałeś. A mianowicie
    > - kontrola jakości procesu produkcyjnego, kontrola wyrobu gotowego,
    > testowanie, sprawdzanie czynników wpływających na jakość danego
    > produktu, współpraca z dostawcami w celu poprawy jakości wyrobów itp.
    > Wierz mi, że papierków bardzo mało jest, natomiast duża
    > odpowiedzialność.

    Trochę przesadziłem z tymi papierkami ale w firmach z któymi miałem do
    czynienia tak to wyglądało - możliwe że to również od branży zależy. Same
    testy, kontrole wykonywali laborancji i pracownicy produkcyjni na stanowiskach
    kontroli jakości, do inżynierów należało zbieranie i analizowanie tych danych-
    przede wszystkim wklepanie ich do komputera i przygotowanie wykresów i
    prezentacji dla kierownictwa. Natomiast głównym obowiązkiem była wymiana
    pism, faksów i maili z dostawcami a cała ta korespondencja sprowadzała się
    zwykle do reklamacji wadliwych podzespołów.

    pozdrawiam