PracaGrupypl.praca.dyskusje › Płaca

  • 1. Data: 2004-01-21 18:38:34
    Temat: Płaca
    Od: Andrzej Bańkowski <a...@g...pl>

    Witam

    Jakiej pensji można się spodziewać po stanowisku referenta np w Urzędzie
    Skarbowym lub np w Policji.
    Podejrzewam że raczej nie wysokiej.

    Pozdrawiam
    Andrzej Bańkowski

  • 2. Data: 2004-01-22 21:48:39
    Temat: Re: Płaca
    Od: "noix" <b...@p...bo.nie.lubie.spamu>

    > Jakiej pensji można się spodziewać po stanowisku referenta np w Urzędzie
    > Skarbowym lub np w Policji.
    > Podejrzewam że raczej nie wysokiej.

    Jako podinspektor w urzędzie miasta max co można dostać to 2100 brutto
    Referent, czyli stanowisko niżej to max ok 1600 brutto
    Jednak to jest kwota max i na początku tyle się nie dostaje.
    To jest cały system, dodatków, doliczeń i premii i głównie chodzi tu o staż
    pracy.
    Pomiędzy referentem a podinspektorem różnica jest tak, że ten drugi jest po
    studiach i za to jest płacone ekstra.
    Ja zacząłem kilka miesięcy temu jako podinspektor i narazie mam 2/3 z tego
    co wyżej