PracaGrupypl.praca.dyskusje › wniosek o przedluzenie umowy?

  • 1. Data: 2004-01-21 20:08:08
    Temat: wniosek o przedluzenie umowy?
    Od: "AL" <a...@t...pl>

    Witam
    Gdzie mozna znalesc przyklad takiego pisma?
    Ewentualnie czy ktos wie co w takim wniosku powinno sie napisac?

    Pozdrawiam
    Al

  • 2. Data: 2004-01-21 21:38:57
    Temat: Re: wniosek o przedluzenie umowy?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 21 Jan 2004 21:08:08 +0100, "AL"
    <a...@t...pl> zakodował:

    >Gdzie mozna znalesc przyklad takiego pisma?

    "Ja, unieżenie służący jaśnie Panu pracodawcy upraszam się, o
    dostąpienie zaszczytu przedłużenia umowy".

    Skąd pomysł, że jakiekolwiek pismo może mieć jakiekolwiek znaczenie?
    Nie ma w prawie ani w zwyczaju takich pism.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2004-01-21 23:10:55
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 21 Jan 2004 21:08:08 +0100, "AL" <a...@t...pl> wrote:

    >Witam
    >Gdzie mozna znalesc przyklad takiego pisma?
    >Ewentualnie czy ktos wie co w takim wniosku powinno sie napisac?
    Czy caly ten swiat jest taki tepy ze potrzebuje WZOROW na pisma typu
    wypowiedzenie umowy, rozwiazanie bez wypowiedzenia, przedluzenie,
    wniosek o podpisanie, cv, lm itd? Ludzie ruszcie glowa!

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2004-01-22 17:13:51
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Wed, 21 Jan 2004 21:08:08 +0100, "AL" <a...@t...pl>
    napisał:

    >Witam
    >Gdzie mozna znalesc przyklad takiego pisma?
    >Ewentualnie czy ktos wie co w takim wniosku powinno sie napisac?

    Niekiedy w duzych firmach oraktykowane jest, że takie pisemko pisze
    bespsredni przełożony lub kierownik działu w którym pracje pracownik.
    Zawiera w nim to, iż pracownik np. spełnia jego oczekiwania i nalezy
    zawrzeć z nim umowę jeszcze na rok. Brak takiego wniosku kadry taktuja
    jako negatywny wniosek i dająśwaidectwo pracy.