-
1. Data: 2004-01-02 10:02:19
Temat: Inspektor ds.ubezpieczen, Srem woj.wielkopolskie
Od: "Wadim" <w...@i...pl>
Minimum srednie wyksztalcenie, praktyka zawodowa min. 3 lata w tym 2 lata w
ubezpieczeniach majatkowych. Praktyczna znajomosc obslugi komputera,
niekaralnosc, skrupulatnosc i systematycznosc w pracy.
Umowa o prace - caly etat.
CV zawodowe na e-mail a...@p...onet.pl
Najnowsze w dziale Praca
-
Jak zadbać o siebie po urlopie, aby uniknąć przemęczenia i wypalenia zawodowego
-
Uważaj na fałszywe oferty pracy: jak rozpoznać oszustwo rekrutacyjne
-
Koniec z tajemnicą płac w firmach. Co przejrzystość wynagrodzeń oznacza w praktyce?
-
Praca w produkcji i logistyce 2025: płace rosną, zatrudnienie pozostaje stabilne