PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyka w Uczelni Rydzyka (Nabór!!!)

  • 1. Data: 2007-01-14 16:28:32
    Temat: Informatyka w Uczelni Rydzyka (Nabór!!!)
    Od: " " <s...@W...gazeta.pl>

    Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu
    ogłasza nabór na inżynierskie studia na kierunku

    informatyka o specjalności techniki multimedialne
    Proponujemy 3,5-letnie stacjonarne i niestacjonarne studia informatyczne ze
    specjalnością techniki multimedialne zakończone uzyskaniem tytułu inżyniera
    informatyka.

    Informatyka w WSKSiM to studia realizowane w sposób przyjazny studentom. To
    znakomita kadra naukowa złożona ze specjalistów z czołowych uczelni
    krajowych oraz doskonale wyposażone w sprzęt i oprogramowanie pracownie
    informatyczne.

    Sylwetka absolwenta
    Absolwent studiów na kierunku informatyka w WSKSiM to specjalista
    przygotowany do sprostania wyzwaniom informatycznym stawianym przez
    współczesne media elektroniczne, zarówno od strony teoretycznej jak i
    praktycznej; przygotowany do pracy na stanowisku: webmaster, grafik
    komputerowy, montażysta danych audio-wizualnych, programista systemów
    informatycznych, administrator systemów informatycznych i sieci
    komputerowych.

    Program studiów obejmuje między innymi:

    naukę programowania w różnych językach
    naukę efektywnej pracy zespołowej w ramach projektów grupowych
    technologie internetowe
    sieci komputerowe
    naukę języka angielskiego na poziomie B2 Europejskiego Systemu Opisu
    Kształcenia Językowego Rady Europy
    Duży nacisk położony będzie na praktyczne posługiwanie się szerokim spektrum
    narzędzi informatycznych służących do efektywnego zarządzania i
    monitorowania systemów informatycznych i sieci komputerowych, a także ich
    nowoczesnych zastosowań w administracji, przemyśle i biznesie.

    Praktyki studenckie w firmach i instytucjach o profilu informatycznym służyć
    będą praktycznemu wykorzystaniu zdobytej wcześniej wiedzy oraz przygotowaniu
    do pracy zawodowej.

    Termin składania podań: 31 stycznia 2007r.

    Postępowanie kwalifikacyjne: 10 lutego 2007r.

    Termin rozpoczęcia zajęć na studiach stacjonarnych: 20 lutego 2007r.

    Opłaty za studia:

    1900 zł - czesne
    300 zł - opłata wpisowa

    Kandydaci "z nową maturą" przyjmowani są na podstawie wyniku egzaminu
    maturalnego z matematyki.

    Kandydaci „ze starą maturą” i osoby, które nie zdawały egzaminu maturalnego
    z matematyki przyjmowani są na podstawie wyników z matematyki na świadectwie
    ukończenia szkoły średniej oraz rozmowy rekrutacyjnej.

    kwestionariusz
    świadectwo dojrzałości i świadectwo ukończenia szkoły średniej
    orzeczenie lekarskie
    4 fotografie
    potwierdzenie wpłaty wpisowego
    opinia ks. proboszcza

    Wszystkim studentom WSKSiM zapewniamy miejsca w komfortowo wyposażonym
    Hotelu Akademickim w 1,2,3 - osobowych pokojach z łazienkami, lodówką,
    telefonem i łączem internetowym. Studenci mogą także korzystać ze stołówki
    akademickiej.

    Najubożsi studenci mogą ubiegać się o przyznanie stypendium socjalnego,
    stypendium na wyżywienie i stypendium mieszkaniowego ze środków budżetu
    państwa. Szczególnie wyróżniający się studenci mogą od trzeciego semestru
    otrzymać stypendium za wyniki w nauce.

    Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej przyznaje także ze środków
    własnych stypendia motywacyjne, co jest jednak uwarunkowane posiadanymi
    środkami finansowymi w danym okresie.

    Tel. (056) 610 72 00 od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-15.00

    Adres uczelni: ul. św. Józefa 23/35, 87-100 Toruń

    E-mail: w...@w...edu.pl

    Zapraszamy!!!

  • 2. Data: 2007-01-14 17:24:31
    Temat: Re: Informatyka w Uczelni Rydzyka (Nabór!!!)
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu
    > ogłasza nabór na inżynierskie studia na kierunku
    >
    > informatyka o specjalności techniki multimedialne
    [...]
    > opinia ks. proboszcza

    Hehehe :) To mnie rozwaliło kompletnie.

  • 3. Data: 2007-01-14 21:02:19
    Od: "uzi" <w...@o...pl>

    Użytkownik "tukan" <t...@...onet.pl> napisał w wiadomości

    > [...]
    >
    > Hehehe :) To mnie rozwaliło kompletnie.

    czemu?

    --
    uzi

  • 4. Data: 2007-01-15 01:37:05
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2007-01-14 22:02:19 +0100, "uzi" <w...@o...pl> said:

    > Użytkownik "tukan" <t...@...onet.pl> napisał w wiadomości

    > czemu?

    Dlatemu, bo jeśli poziom nauczania będzie podobny do pozostałych
    wydziałów, to kazionny informatyk będzie potrafił tylko wklepać
    zdrowaśkę w Notatniku. Doktoryzować się będzie można z wklepywania
    "Protokołów Mędrców Syjonu" na czas.

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.