PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam kursów na lektorów j. angielskiego w Warszawie!!!!

  • 1. Data: 2007-01-14 11:36:29
    Temat: szukam kursów na lektorów j. angielskiego w Warszawie!!!!
    Od: " Marta W." <m...@N...gazeta.pl>

    Witam bardzo serdecznie,

    Szukam dobrych kursów na lektorów języka angielskiego w Warszawie. Posiadam
    certyfikat CPE, ale wiem, że dobrze by było zdobyć jakieś dodatkowe
    uprawnienia przed rozpoczęciem pracy w charakterze lektorki. Czy ktoś z Was
    może mi polecić jakąś dobrą szkołę (dobre kursy) w stolicy? Cena nie jest ważna.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich cieplutko,
    Marta!