PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk - kobieta

  • 1. Data: 2004-09-09 14:49:27
    Temat: Informatyk - kobieta
    Od: " jaspis2" <j...@W...gazeta.pl>

    Witam wszystkich :)
    Mam takie pytanko: jestem kobieta z wyższy wykształceniem (zarządzanie
    finansami), która studiuje wieczorowo informatykę (3 rok na politechnice
    śląskiej). Szukam pracy w celu zdobycia doświadczenia oraz oczywiście
    zarobienia paru złotych. Wg was jakie mam szanse w znalezieniu zatrudnienia
    w branży informatycznej?
    Moja obecna wiedza tyczy głównie programowania (pascal, C, C++, troche
    JavaScript, teraz zaczęłam uczyć się Delphi), win 95/98/ME/2000/XP, linux w
    wersji dla użytkownika. W zamiarze mam przyswojenie sobie Novella -
    administracja oraz zrobienie przynajmniej 1 poziomu w Akademii CISCO.
    Doświadczenie zawodowe to 3 lata w sektorze bankowości.
    Jeżeli ktoś wie gdzie szukać pracy/płatnej praktyki to bardzo proszę o
    wszelakie info. Dziękuję i pozdrawiam :)

    jaspis2

  • 2. Data: 2004-09-09 21:55:13
    Temat: Re: Informatyk - kobieta
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    " jaspis2" <j...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > (...) W zamiarze mam przyswojenie sobie Novella (...)

    To tak jakbyś powiedziała że masz zamiar przyswoić Microsoft. Hahaha jak nie
    odróżniasz nazwy firmy od nazwy produktu to odpuść sobie może to
    informatykę, a już w szczególności NW. :) Przez takich ludzi wstydzę się
    przyznać, że jestem informatykiem. Miałem kontakt z panią "Zamiar" która
    jako informatyk z wyższym, wieloletnią praktyką i certyfikatami MS i NW, a
    przede wszystkim jako córka księgowej była lepszym kandydatem ode mnie
    (zatrudnionego w tamtej firmie jako administrator) osobą do przeprowadzeni
    procesu informatyzacji (dotacje i inne takie). Teorię to ona miała obstukaną
    i na prawdę miała zamiar zrobić dobrze, tylko że jej "przypadkiem" nie
    wyszło. Poszło o pieniądze, powiedziałem wprost, że jak ona ma dostać
    kilkadziesiąt tysięcy to niech sobie je weźmie, ale ja palcem nie ruszę (a
    co człowiek musi się szanować). No i nie ruszyłem palcem, biernie
    przyglądając się jak pani mająca "zamiar" rozpieprzała całą infrastrukturę
    powolutku. W końcu rada nadzorcza po moim raporcie strat powiedziała nie i
    wypieprzyła Panią "zamiar" z hukiem. Tylko, że ja wtedy już wiedziałem, że
    za te drobne co mi płacili to ja tego bajzlu sprzątać nie będę. Od tamtej
    pory minęło trochę czasu, przez firmę przetoczyło się kilku informatyków i
    dwie firmy, a burdel po pani "zamiar" jak był tak jest. Czekam cierpliwie,
    kiedy w końcu zmiękną i zapłacą mi za zrobienie porządku tyle ile chcieli
    zapłacić (bo na marginesie nie zapłacili) Pani zamiar za proces
    informatyzacji. Dodatkowo pracownicy biura chcą mnie i każdemu nowemu
    uprzykrzają życie (nie pomagając), a ja myślałem, że dawałem sobie na głowę
    naskakiwać i chciałem to zmienić... hehe
    Wracając do tematu zotań panno przy bankowości i nie psuj już nienajlepszej
    opinii o informatykach bardziej.

    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623
    http://www.mandrake.pl http://www.mandrake.int.pl

  • 3. Data: 2004-09-09 22:02:51
    Od: "Przemolo" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz 'motto' Motyliński" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > odróżniasz nazwy firmy od nazwy produktu to odpuść sobie może to
    > informatykę, a już w szczególności NW. :) Przez takich ludzi wstydzę się

    Ktoś mógłby napisać, że to przez takich jak Ty wstydzi się być człowiekiem.
    Bardzo nieładnie potraktowałeś koleżankę - każdy ma prawo się przejęzyczyć
    lub źle wyrazić i nie oznacza to, że zaraz należy robić nieładne uwagi :(

  • 4. Data: 2004-09-09 22:08:44
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    "Przemolo" <p...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > lub źle wyrazić i nie oznacza to, że zaraz należy robić nieładne uwagi :(
    Interesujące. Jak dla mnie EOT.

  • 5. Data: 2004-09-09 22:09:25
    Od: "taoo" <t...@b...pl>

    Użytkownik " jaspis2":
> [...]
    > wersji dla użytkownika. W zamiarze mam przyswojenie sobie Novella -
    > administracja oraz zrobienie przynajmniej 1 poziomu w Akademii CISCO.

    jeśli myślisz poważnie o branży it, to przede wszystkim zdecyduj się w jakim
    kieruku chcesz pójść, a nie marnuj czasu i pieniędzy na "kształcenie
    ogólne".
    zdecyduj się albo na programowanie, albo administrację sieciową.

    --
    taoo

  • 6. Data: 2004-09-09 22:16:03
    Od: "taoo" <t...@b...pl>

> [...]
    nie
    > odróżniasz nazwy firmy od nazwy produktu to odpuść sobie może to
    hemmm... no wiesz - nie wiem jak ty, ale reszta raczej wie o co chodzi gdy
    ktoś pisze, że chce poznać "novella" ;)
    zauważ, że język potoczny jest bardzo często używany w środowiskach
    informatycznych.

    > Przez takich ludzi wstydzę się przyznać, że jestem informatykiem.
    ach te kompleksiki... proponuje troszke relaxu i mniej bluzgania na innych z
    powodu własnego zakompleksienia...

    > Wracając do tematu zotań panno przy bankowości i nie psuj już
    nienajlepszej
    > opinii o informatykach bardziej.
    dlaczego odmawiasz ludzią ambicji - chce spróbować sił w informatyce, to
    niech próbuje...
    pozatym nie uważam, aby opinia o informatykach była zła!
    --
    taoo

  • 7. Data: 2004-09-09 22:28:45
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 10 Sep 2004 00:16:03 +0200, taoo <t...@b...pl> napisał:

    > nienajlepszej
    > dlaczego odmawiasz ludzią ambicji - chce spróbować sił w informatyce, to
    > niech próbuje...
    > pozatym nie uważam, aby opinia o informatykach była zła!

    Moze chodzi o to, ze wielu jest nieuprzejmych i zarozumialych? ;)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 8. Data: 2004-09-09 23:49:48
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Tomasz 'motto' Motyliński wrote:

    > To tak jakbyś powiedziała że masz zamiar przyswoić Microsoft. Hahaha jak nie
    > odróżniasz nazwy firmy od nazwy produktu to odpuść sobie może to

    <cut>

> [...]
    > naskakiwać i chciałem to zmienić... hehe
    > Wracając do tematu zotań panno przy bankowości i nie psuj już nienajlepszej

    za to Ty pokazałeś się jako informatyk z bardzo dobrej strony - nic
    dziwnego, że nikt potem informatyków nie lubi, ehhhh

    --
    Witiia

  • 9. Data: 2004-09-10 05:47:33
    Od: "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl>

    Użytkownik "taoo" <t...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ogólne".
    > zdecyduj się albo na programowanie, albo administrację sieciową.

    Z drugiej strony, ostatnio w wielu ogloszenoach z branzy szukaja
    raczej omnibusow, "szpecow" ze wszystkich dziedzin. Trudno
    powiedziec na ile te wymagania sa prawdziwe, ale chociazby
    najprostszy certyfikacik z kazdej dziedziny warto miec w zanadrzu.

    Piotr

  • 10. Data: 2004-09-10 06:21:28
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    "taoo" <t...@b...pl> wrote in message
    > hemmm... no wiesz - nie wiem jak ty, ale reszta raczej wie o co chodzi gdy
    > ktoś pisze, że chce poznać "novella" ;)
    > zauważ, że język potoczny jest bardzo często używany w środowiskach
    > informatycznych.
    Powiedz NetWare'owcom, że oni uzywają Novella to Cię śmiechem "zabiją",
    widać nie znasz tematu. :P Ja za użycie słowa "Novell" jako określenia
    systemu powtarzałem egzamin z NW.

    > dlaczego odmawiasz ludzią ambicji - chce spróbować sił w informatyce, to
    > niech próbuje...
    Moim zdaniem starczy już magików (ludzi przypadkowych) w tej branży.