PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w SAP

  • 1. Data: 2004-09-09 15:54:03
    Temat: Zarobki w SAP
    Od: " " <r...@g...pl>

    znam bardzo dobrze moduly MM i VC. dobrze SAP-Script i ALE. srednio ABAP.
    pracuje w duzym miedzynarodowym koncernie.
    ponad 4 lata w SAP'ie od strony uzytkownika. ile teraz placa za to w Polsce?
    R.

  • 2. Data: 2004-09-09 17:06:33
    Temat: Re: Zarobki w SAP
    Od: "Arkadiusz Lipiec" <a...@g...pl>

    <r...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > pracuje w duzym miedzynarodowym koncernie.
    > ponad 4 lata w SAP'ie od strony uzytkownika. ile teraz placa za to w Polsce?

    Znałem parę osób programujących w ABAP-ie i faktury, które wystawiali krążyły
    w okolicach 8000 + VAT... Nie wiem czy to jest średnia czy nie, ale fakt jest
    faktem, że to była Stolica.

    Aluś