PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam osoby do zlecenia zdalnego - nie wiem gdzie umiescic ogloszenie

  • 1. Data: 2004-09-09 14:36:10
    Temat: Szukam osoby do zlecenia zdalnego - nie wiem gdzie umiescic ogloszenie
    Od: Technokrata <t...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam proste, acz czasochłonne zlecenie do wykonania na komputerze. Zlecenie
    dotyczy grafiki, ale jest bardzo proste - chodzi o wycinanie fragmentów
    zdjęć i zapisywanie w osobnych plikach. Zdjęć jest kilka tysięcy :] Do
    zlecenia nie jest wymagane żadne płatne oprogramowanie - zupełnie wystarczy
    GIMP.

    Nie chcę wynajmować "profesjonalisty" - bo praca jest banalnie prosta i
    praktycznie nie wymaga znajomości oprogramowania - wystarczy się nauczyć
    kilku komend jakiegoś programu graficznego, a co za tym idzie, nie chcę za
    nią dużo płacić. Myślę więc o jakimś uczniu, który ma trochę wolnego czasu
    i małe koszty własne. Wymagana jest podstawowa znajomość komputera, stałe
    łącze internetowe (będą duże pliki) oraz trochę wolnego czasu.

    Nie wiem więc, gdzie umieścić takie ogłoszenie. Mam firmę, mogę wystawić
    umowę o dzieło lub zlecenie. Mam opory przed znanymi mi miejscami
    (aaaby.pl, pl.praca.oferowana itp), bo tam ludzie szukają pracy, a nie
    drobnego zlecenia, a poza tym pewnie wiele osób zareaguje "automatycznie"
    zalewając mnie ofertami. Może ktoś mi poleci jakiś portal uczniowski, gdzie
    mógłbym takie ogłoszenie umieścić lub inne odpowiednie miejsce w sieci?

    --
    Technokrata
    "Pan młody wyniósł na rękach z płonącego domu swoją świeżo upieczoną żonę."

  • 2. Data: 2004-09-09 14:46:09
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Witam

    Jakie są:
    1. terminy
    2. odpłatność
    3. warunki współpracy?

    Mam potencjał (sprzęt i czas), szukam zleceń. Być może to jest coś dla mnie.
    Mieszkam we Wrocławiu.

    Wojtek, Wrocław
    w...@i...pl

  • 3. Data: 2004-09-09 15:02:52
    Od: "Telepraca.net" <i...@N...gazeta.pl>

    Witam serdecznie, zapraszam do bezplatnego serwisu ogloszen telepracy.
    http://www.telepraca.net
    Proste zasady zamieszczania ogloszen, duza ogladalnosc ludzi powiazanych z
    tematem telepracy.
    Ogloszenie ukaze sie takze w newsletterze i bedzie rozeslane do subskrybentow.

    Pozdrawiam
    Andrzej Wallis

  • 4. Data: 2004-09-09 15:11:20
    Od: Technokrata <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Sep 2004 16:46:09 +0200, Wojtek wrote:

    > Witam
    >
    > Jakie są:
    > 1. terminy

    Trudno powiedzieć, o tym poniżej

    > 2. odpłatność
    > 3. warunki współpracy?

    Myślę o przygotowaniu "zestawu startowego" z dokładnym wyjaśnieniem i
    przykładem. Będzie tam też kilka innych zdjęć, na których będzie można
    sobie potrenować. Na tej podstawie można będzie określić swoje propozycje
    cenowe i czasowe, czyli podać mi proponowany czas i koszt przygotowania np.
    stu zdjęć.

    Następnie mogę płacić przelewem z dołu za każdą wykonaną partię zgodnie z
    wcześniejszymi ustaleniami.

    --
    Technokrata
    "Aby być oryginalnym, wystarczy naśladować tych, co są już nie modni."

  • 5. Data: 2004-09-09 15:47:53
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    W takim razie proszę podac swój prywatny adres, ponieważ na ten podany w
    ogłoszeniu nie można nic przesłać.

    Pozdrawiam,

    Wojtek

  • 6. Data: 2004-09-09 15:58:19
    Od: "M.P" <s...@w...pl>

    Też próbowałem ale nie idzie też bym prosił o adresik .

  • 7. Data: 2004-09-09 16:22:59
    Od: Technokrata <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Sep 2004 17:58:19 +0200, M.P wrote:

    > Też próbowałem ale nie idzie też bym prosił o adresik .
    >

    > Użytkownik "Wojtek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    Niemożliwe! Około 10-ciu osobom już się udało. Przypominam, iż ten adres
    NIE ZAWIERA pułapki antyspamowej:

    t...@p...onet.pl

    jakie komunikaty otrzymaliście po próbie wysłania emaila na ten adres?

    PS. Przygotowuję materiały, na wszystkie emaile odpowiem.

    --
    Technokrata
    "Najtrudniejszy jest zawsze koniec miesiąca. Zwłaszcza ostatnie 30 dni."

  • 8. Data: 2004-09-09 21:21:14
    Od: "Misiu" <m...@y...com>

> [...]
    gdzie
    > mógłbym takie ogłoszenie umieścić lub inne odpowiednie miejsce w sieci?

    Składanie długopisów w wersji software?

  • 9. Data: 2004-09-10 07:44:49
    Od: Technokrata <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Sep 2004 23:21:14 +0200, Misiu wrote:

    > Użytkownik "Technokrata" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wystarczy

    > gdzie
    >
    > Składanie długopisów w wersji software?

    Tak jak składanie długopisów to serie takich samych ręcznych czynności, tak
    ich odpowiednikiem w komputerze byłyby serie operacji matematycznych i
    warunków. Mam więc wrażenie, że komputery nie cieszyłyby się dziś taką
    popularnością, gdyby po zaprogramowaniu same nie potrafiły takich operacji
    wykonać.

    --
    Technokrata
    "Głupie myśli ma każdy, ale mądry je przemilcza."

  • 10. Data: 2004-09-11 09:59:19
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Technokrata napisał(a):

> [...]
    > mi poleci jakiś portal uczniowski, gdzie mógłbym takie ogłoszenie
    > umieścić lub inne odpowiednie miejsce w sieci?

    nie wiem skad ta opinia ale na pl.praca.oferowana jesli juz GTW rzuci
    ochlapy ogloszen to wiele osob szuka tam zlecen.

    np. ja ostatnie swoje zlecenie wlasnie co wykonalem a ogloszenie z
    ktorego je dostalem pojawilo sie w czasie niemoderowanego okresu p.p.o.
    i pewnie w normalnym trybie nigdy by nie przeszlo przez moderacje.

    a tak przy okazji to GTW doprowadza p.p.o do coraz glebszego podziemia.
    wkrotce ludzie zapomna o tej grupie. juz na prawde malo kto tam cos
    wysyla, a na innych grupach zrobil sie ruch. brawo.

    np.

    pl.comp.www

    "Przepraszam za SPAM, ogloszenie jest pilne, a pl.praca.oferowana sie
    rzadko ukazuje ostatnio".

    pl.comp.www

    "Jako że pl.praca.oferowana nie zyje, przesyłam tutaj. Przepraszam za
    OT, ale zaznaczyłem to w temacie :)"

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna