PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ilośc kandydatów na 1 miejsce

  • 31. Data: 2008-04-10 13:36:40
    Temat: Re: Ilośc kandydatów na 1 miejsce
    Od: Olek <o...@w...pl>

    > Dziecko nie przeszkadza w podróżach (no może tych egzotycznych ;-) ) -
    > my z 5 miesięcznym synem byliśmy na wyjeździe sylwestrowym, odwiedzamy
    > znajomych. Jedyny minus to, że sporo jest tych bagaży ;-)
    > Szkolenia robię, uczę się. Moja żona kończy zaoczne studia - jak jest na
    > uczelni wtedy ja szaleję z młodym.
    A kto wychowuje dziecko? :)
    Praca 12h/dzien, weekend studia i 0 czasu dla dziecka

  • 32. Data: 2008-04-10 14:46:08
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > A kto wychowuje dziecko? :)
    > Praca 12h/dzien, weekend studia i 0 czasu dla dziecka
    Nie pracuję 12h/dziennie.
    Studia skończyłem jakiś czas temu - żona studiuje.
    W weekendy spędzam cały czas z młodym.

    Coś jeszcze?

    B.Z.

  • 33. Data: 2008-04-10 17:27:33
    Temat: Re: [OT] Ilośc kandydatów na 1 miejsce
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Kapsel wrote:
    [...]
    > Ten portal infopraca jest dziwny jakiś, albo nie wiem :]

    Kiedyś mi się podobał za dawnych czasów, teraz zmienili
    szatę, pewnie też ogólnie kod strony, przybajerzyli (jak dla
    mnie to zwalili) i są kwiatki w działaniu serwisu - już nawet
    pisałem do nich z problemami o błędach w działaniu
    serwisu. Nie będę pisał jakich, ale jak widać nie tylko ja
    mam problemy :)

  • 34. Data: 2008-04-10 19:47:37
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Olek wrote:
    > A kto wychowuje dziecko? :)

    A miales kiedys dziecko?

    > Praca 12h/dzien, weekend studia i 0 czasu dla dziecka

    spoko - przy tak mizernym obciazeniu to dla dziecka jeszcze sporo
    zostaje :-)
    a z roczniakiem (i do tego zywiacym sie wylacznie kozim mlekiem, ktorego
    zapas zajmuje polowe bagazu jednego rodzica) to juz do cieplych krajow
    da sie spokojnie poleciec ...

    Pozdro

    Maseł

  • 35. Data: 2008-04-10 21:19:39
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 10 Apr 2008 19:27:33 +0200, tukan napisał(a):

> [...]
    > pisałem do nich z problemami o błędach w działaniu
    > serwisu. Nie będę pisał jakich, ale jak widać nie tylko ja

    No ja bym się nawet nie czepiał, gdyby coś czasem padło, no bywa.
    Ale ja nie mogę w ogóle zrobić CV :[

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 36. Data: 2008-04-11 20:05:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ftj8gh$1b1$1@news.onet.pl LukaszS
    <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl> pisze:

    > Moja żona ma 42 lata i nadal nawet nie chce myśleć o
    > dzieciach. Gdyby chciała, to by miała. W zamian od lat cieszymy się
    > życiem jak emeryci. Ile to razy słyszałem od starszych ludzi "No!
    > Dzieci odchowane, to wreszcie możemy się cieszyć własnym życiem".
    > Niektórzy mówią nam, że jesteśmy samoluby. Podejrzewam, że to zwykła
    > polska zawiść i mam t w d...
    Pewnie tak.
    Jest przecież takie powiedzenie: nie chcesz aby dzieci oddały cię do domu
    starców? Oddaj je do domu dziecka. ;)
    Ono się nie wzięło znikąd.

    --
    Jotte