PracaGrupypl.praca.dyskusjeIlośc kandydatów na 1 miejsce › Re: Ilośc kandydatów na 1 miejsce
    From: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ilośc kandydatów na 1 miejsce
    Date: Tue, 8 Apr 2008 13:51:10 +0200

    > A ty kolejny gej nienawidzący kobiet albo odrzucony pałający wrogością?

    Nic podobnego. Uważam, że jeste wiele zawodów, do których kobieta nadaje się
    idealnie. Np. dyplomacja (to chyba idealny zawód dla kobiety), polityka (też
    bardzo dobry i nie wiem, dlaczego zdominowany przez mężczyzn), psychologia,
    edukacja. Jednak nie oszukujmy się: mężczyźni i kobiety różnia się od siebie w
    podejściu do życia i pracy. Jak to trafnie ktoś kiedyś powiedział: "mężczyzna w
    pracy i w domu myśli zwykle o pracy, a kobieta w pracy i w domu zwykle myśli o
    domu. Oczywiście nie można generalizować, bo jest wiele wyjątków od tej reguły.

    Nie mam czasu teraz pisać, ale przeciętnej kobiecie zależy zwykle na
    stabilizacji, pewności jutra, zwykle unika ryzyka. Podczas, gdy przeciętny
    mężczyzna woli prace, w której może coś stworzyć, zbudować, zaprojektować, jest
    skłonny do pewnego ryzyka. Dlatego podana w ogłoszeniu praca, to lep na kobiety.

    --
    Lukasz